вторник, 13 март 2012 г.

Малките удоволствия в живота и xy-хромозома размишления

5 дена до моето пълнолетие, а аз си купувам 4 бебешки пюрета в Била. Наблягам на си, защото ги купувам за себе си - две сливови пюрета, една каша с овесени ядки и едно пюре от ябълки и боровинки. Редя се аз на експресното гише, а зад мен двама дневни пийняци (не бъркам думата, просто използвам нейния по-достоен заместител като вътрешна шега м/у колеги) лаконично отброяват стотинки, за да си закупят шише бира.
Лечител. Ловец. Свещеник.
Това са били професиите едно време, а ако човекът не е ставал за нито едно от тези, са го пращали по света и е ставал..писател. Това каза мама когато й споделих, че искам да се занимавам с журналистика. Та, съответно, аз съм почти пълнолетна мръвка месо, която яде бебешка храна (защото, damn it! it tastes like rainbow!), пие като достоен представител на клана Манчеви, и никога не си е имала..гадже. ("гадже" винаги ми е звучало  като "гардже", therefore - тъпо.) Но, нека го "побългаря" като го нарека бойфренд. На мен ли ми се струва, или мъжете по улиците ме гледат сякаш съм "ей-сега-готова-за-разплод", а момчетата на мойта възраст виждат в мен единствено торбата с бебешко пюре?!
Но пък не съм ли искала именно свободата, която притежавам, винаги? Да съм независима? Не плаша ли момчетата твърде много, нима проблемът не е в мен както винаги съм си мислела??
Ох, защо мъжете са толкова сложни за разбиране?! Всъщност може би са ужасно елементарни и аз отказвам да повярвам, че са толкова плитки - какво искат: красиво секси момиче, което да ги поставя на пиедестал и общо взето да е майка им, но да угажда и на пубертетския им нагон. Това ли е?? Отказвам да го приема! Но всъщност ако питате едно момче какво търси у едно момиче, едва ли ще отговори: "Да е интелигентна, за да можем да говорим за всичко. Да отстоява на мнението си, да има смелостта да ми се опълчи понякога. Да сме равностойни партньори." Не, това ще го отговори 30  -и няколко годишен мъж, който се е наживял.
Е, да, ама аз не съм некрофил.  See my dilemma?

И за да не ставам пошла като обсъждам момчета, момчета и момчета (но трябваше да има и такъв пост, за да не си помислите, че съм фашистка или нещо такова) като първата кифла в мола, ще ви споделя за рождения си ден, който ще организирам в стил  "Поредния ергенски запой".

1.първите дни на априлската ваканция
2.вилата ми в Ябланица
3.цялата компания (тези, за които сте чували, тези, които не помните (вие май мен забравихте даже) и тези, които не знаете)
4.all-you-can-drink мокър бар
5.моите коктейли "Oh, babe knockout"

Достатъчно ли е да ви потекат лигите?..За бивши, настоящи и бъдещи алкохоляги без задръжки (шегувам се, разбира се), този рожден ден ще бъде LEGEN-WAIT FOR IT-DARY!!
Aх, малките удоволствия в живота - да се наядеш, да подремнеш, да попийнеш!

Поздрави от мрачна София в зародиша на пролетта! :**
Ваша,
Ради

Няма коментари:

Публикуване на коментар