четвъртък, 15 декември 2011 г.

O, хепи дей! :)

and I was like:"YEAH!!"
and they were like:"YEAH!!"
Еми, друго си е да ви кажа индивидуалният живот (демек без мама, тати, прочее). Лина и Мишето дойдоха и аз не пропуснах възможността да поръчам 3 големи пици+еднолитровка Туборг зимно (става, ако се питате,  не е нищо особено обаче) и да поканя Марто, Боби и Калчо (който пък беше рожденник), за да полеем, че сме се събрали. Куул, ама наш'те изведнъж се прибират и казват:"Ние ще пътуваме за Разград и ще останем до Неделя"!!! И аз не мога да се нарадвам на възникналата ситуация!! Народът около мен скандира и вече крои планове и схеми как да останат да спят при нас вечерта. За щастие всичко се нареди прекрасно, с изключението, че на другия ден (тоест днес) имаме класно по литература...над 20 и кусур произведения...
Бързо се групираме по стаите-едните учат, другите се контят да излизат за награждаване. От учещата група оставам само аз, защото момчетата са пратени за МакДоналдс и..спомняте ли си "мисия Шехерезада"?,та и такова за товато. :D
В крайна сметка по едно време се сбрахме край масата с чанта, пълна с хамбургери и картофки, на по чашка от домашното винце на Михаеления дядо и изкусно направеното наргиле с ябълков тютюн.

Bulletpoints на вечерта:
-когато (както винаги) счупих чаша и всички ходеха като с пръчки в задника, за да не си пробият случайно чорапа..барабар с крака!
-когато видяхме, че Боби вече си е пробил чорапа..и той реши, че ще е забавно да ни гони, тикайки миризливия си крак в ужасените ни лица;
-когато имитирахме учители докато не се накъкахме от смях;
-когато една мандарина цопна в чашата с вино и аз я облизах;
-когато Марто се обади на бившия ми класен (и настоящ на Лина и Мишето) и каза:"Ало, господин Пигулев ли е? От топлофикация се обаждаме..Имате ли топла вода? Да..еми, измийте си краката и си лягайте!!!" xDD
-когато Мишето попита:"Има ли топла вода?" и аз високомерно отговорих:"Много ясно, това е София, не ти е Етрополе!" и...те взеха, че я спряха!! И парното!!

Тази сутрин станахме в 5, за да "четем" по литература. Боби прочете ВСИЧКО, което може да се прочете БЕЗ цикъла "Епопея на забравените", а аз прочетох САМО "Обесването на Васил Левски"..знаете ли какво ни се падна?? На него-именно "Епопея", а на мен-хаха.."Обесването" xD

И така..за толкова пари, толкова! ;** P.S. Калчо, много добре ти отпразнувахме рождения ден!! Сега в Петък пак! :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар