понеделник, 12 декември 2011 г.

Джуджи, нет шопинг мания и овчо биле

Моите любими Кхаликиянци (Ива, Васи, Стефи и Калчо)миналата година измислиха коледния обичай да си подаряваме подаръци, ръчно изработени от нас самите. Естествено, аз омазах цялата си стая с лак за дърво, тъй като им бях замислила ключодържатели с техни инициали. Получиха се що-годе...но ето че денят на "размяната" настъпи и моите мили ключодържателчета засрамено увесиха нос пред цветето-диадема от Стефи, ръчната свещ от Калчо, плетеният калъф за телефон на Васи и..МУНЧО-любимата ми парцалена кукла травестит, с която спя всяка вечер (от Ива).

Затова тази година моя милост изрита високомерно джуджетата на Дядо Машко (както му казвах като малка) в..хм..островърхите шапки, и измайстори нови-новенички подаръци за четирите ми мили дружки. Много ми се иска да ви ги покажа, но от съображения за сигурност (може някой от горепосочените да се полакоми и да погледне), ще се въздържа и ще си въздишам от гордост сама.

Следваща точка, която трябва да покрия, е новозавъдената ми мания към интернет пазаруването! То не е grabo, kolektiva, kolektivno, deals...Вече получих розовите белезници с пухчета, които поръчах за подарък за Коледа на Мишето, "овчето биле" (за което ще ви кажа след малко) и чакам дванайсет-левовата си mp3-ка, която ще ми е подарък от наш'те :)
Интересен факт: Първо, всички "диспечери" ОБОЖАВАТ да ми се обаждат по време на часа, за да потвърдя поръчката!! После, белезниците, които бях поръчала от ..:D не се смейте, но..от сексшоп, ми бяха доставени от една 60-годишна жена. Ужас, хвана ме срам...(blush), щото, да, на пратката си пише, че нещото идва от въпросния магазин.Еми, освен да кажа на Мишето със здраве да си ги ползва :D

Та, "овчо биле" е всъщност нещо, известно под името "тривитаминол" и се използва във...ветеринарната медицина за сгъстяване руното на овцете. Вчера съм чела отзиви от всевъзможни сайтове и в крайна сметка си го поръчах...СПОКОЙНО, напълно безвредно е за хора, даже фризьори и дерматолози го използват. Еми, направих си маска и кво да кажа..косата ми е като на млада овчица..На пипане е като да галиш куче. :D ...

Последно за днес, Мишето и Лина ще да идват да ми подосаждат в Сряда. Ще останат да спят у нас, защото са спечелили някакъв си проект и са на награждаване. Ще си "спим" на пода (cool, huh?) , като може и да дам на някоя да спи на леглото, в зависимост от това колко пари ми даде :DD Това е хорица!! До свиденье, ваша: предана овчица :*

Няма коментари:

Публикуване на коментар