четвъртък, 13 октомври 2011 г.

Wierd Dessert (звучи като име на банда, а?) ;P

Днес цяяяял ден си стоях у дома!! Толкова съм щастлива, че успях да измуфтя тате да не ходя за първите часове (тъй като часът  ми при лекаря беше от 10). Работата е там, че Дани е развил стафилококова инфекция в носа си и ще е добре да се прегледам и аз, понеже от няколко седмици имам проблеми със задръстени ноздри и може да съм го прихванала (все пак се предава чрез допир, а аз го гмеча непрестанно).

Процедурата по вземането на проба от носа е следната: с една дъълга, дъълга клечка за уши ти ровят навътре в дебрите на носните ми пещери, а резултатът е гъдел, гъдел, гъдел!! Та, стигнах до изводът, че всеки човек има  гъдел (да, на неподозирано място, но все пак си е по тялото, така да се каже)! Това поставя народното наричане, че който няма гъдел, ще се омъжи/ожени за мързелив/а мъж/жена, в коша!

Също така, днес не останах непродуктивна, а направих един меко казано интересен десерт (печени овесени ядки с орехи, мед, канела и джинджифил и...лимоново желе!) , който нарекох десерт "Баба Яга" (защото като в Хензел и Гретел, сладкишът е предназначен за умишлено угояване).

Утре ме очаква сладкарница, в Събота олимпиада и зъболекар, а в Неделя-вероятно ще навестя малкото диване-сестра ми.

Ето няколко снимки на странни десерти, да не кажете, че съм единствената, която прави щуротии от иначе перфектни за ядене поотделно неща:


BTW Училището ни се е наводнило.
BTW 2 Дани, мама и тате много харесаха десерта ми и казаха, че трябва да го патентовам!

Няма коментари:

Публикуване на коментар