петък, 9 септември 2011 г.

Как минава един ден на stay-at-home ламър с цицина на окото

тити папазов сякаш ми се подиграва на окото!! ;D
Рано сутринта бях събудена мозъчноразрязващия звук на новата ми ipod аларма (кукуригащ петел, който не спира докато не въведа съответната парола, което мога да направя едва след като съм се разсънила) в комбинация с жуженето на сокоизстисквачката на мама, която тази сутрин in particular мелеше моркови барабар с двата ни останали лимона (единствените ни плодове тази нещастна сутрин). Часът беше 8 ако се питате! Ща, не ща, трябваше да се излюпя от топлото си леговище и да се оправям за очен доктор (инфекцията на окото ми е в по-цветущо положение от когато и да е било и се влошава стремглаво). В 18-та поликлиника (там ходех като дете) срещнахме Тити Папазов (сещате се, оня баскетболистът...или беше волейболист?!)..много секси пич като се има предвид, че не виждам кой знае колко, а сега бях и въоръжена с тъмни големи цайси "кифла стайл" , за да не плаша децата с вида си. Както и да е, чичко доктор ми изписа антибиотични капки след като ме прегледа и каза, че клепачът ми имал вида на (цитирам): "китеник". 
Диагноза: остра инфекция от разтвора ми за лещи.
Присъда: никакви лещи, никакъв грим, никакъв компютър (това последното мама си го изимпровизира)!

не ви ли приличат на пържени кюфтета?!
слава на Тони Стораро, нямат същия вкус!
What ever, важното е да се оправи до 15-ти!! Все пак не искам да се появя в чисто новото си амплоа като "булката на Франкенщайн"!!
Друго, друго - напълно отегчена от заседналия си начин на живот след очната ми болест, аз излязох на пазар за плодове и т.н. и закусих нещо, наречено: "бижуто на Ради" (кисело мляко с овесени ядки, малини, боровинки, орехчета и ванилова захар, пасирани с пасатор) и обядвах друго нещо, което представляваше: останките настърган морков от сокоизстисквачката + стафидки, начупени орехчета, течен подсладител (който ми трябваше за овесените сладки, които направих), канела, аромат на ром и малко ментов мед (купих си го от "Дяволското гърло").
След това-да, направих си сладки с надеждата да се изявя като пекар и да отхвърля притесненията си, че съм се метнала на мама в това отношение (вечерта тя направи домашна питка..дебела 20 сантиметра и трябваше да я разреже на половина, като изстърже долната част!!). Е, освен, че приличат на разпльокани гнусотии, всичко друго си им е наред - смисъл, не са отровни или нещо..Рецептата скоро в Extracurricular! 


Това е от мен за деня (btw честит "Ден на красотата"-иронично след като приличам на кастриран кон!)
П.П тази емотиконка буквално изобразява очното ми състояние: ;D (едното ококорено, другото размазано!)

Няма коментари:

Публикуване на коментар