четвъртък, 15 септември 2011 г.

Нови мъже в моя живот! :D

Честит Ви първи учебен ден! Днес сигурно сте го чули от мама, тате, баба и дядо..някоя-друга учителка и...сега от мен (да не остана по-назад). Интересно защо възрастните отдават толкова много значение на този "анти-празник" (бих го нарекла)...i guess we'll never know (може би злорадстват, че след цяло лято ваканция докато те са бачкали, най-сетне е време и децата да страдат!)..

Както и да е, за вас имам няколко новини: първо-(споменавала съм,че ще си осиновяваме дете в някой-друг пост) и за тези, които все още не са разбрали-Дани официално (от вчера) е част от странното ни семейство. Новото ми 4-годишно братче преобърна света ни, света МИ. Вече съвсем не съм "единствено чедо на майка" и освен моите учебници и тетрадки, наш'те ще трябва да спонсорират дрешки и  играчки за още едно "чаве". Иначе Дани е доста срамежлив, но е сладък мушморок, който се разхожда насам-натам ухилен до уши (сутринта плака горкото като го оставиха на детска градина-мислеше си, че го зарязваме отново в дом) и обича да гледа турски сериали (на какво ги учат само!).

eй-така бях като го видях...
Второ-Днес трябваше да присъствам на мъчителния "семинар" в курса си по английски (мислех, си, че след като приключих с изпита кракът ми няма да стъпи повече там, но тея хора са като...конска муха-тъкмо когато си мислиш, че си я изгонил, тя каца на...айде, носа (ти) да кажем) над това как се пише "personal statement" (или както му викаме у България - мотивационно писмо). Е, да оставим на страна факта, че не научихме абсолютно нищо и наш'те олекнаха със 110 лева напразно, и това, че цели 4 часа зяпахме "умно" картинки и си говорехме за расизъм и някъв алпинист...тези прословути парички влязоха в полза да се запозная с 3 момчета, които бяха големи пичове (особено единя)...Тамън да си харесам и аз някой и...се оказва, че от всички имена на света, той трябваше да се казва като миналогодишния ми "несполучлив летен романс"!! FAIL!
ей така изглеждах (вътрешно) като разбрах"
как се казва!
Тъпо,ама си го асоцирам с гадни спомени и разбити сърца (много ревливи истории и т.н.)! Кво да се прави..съдбата е женско куче!

Дано вашия ден да е минал по-добре..знаете кво казват-какъвто е 15-ти, такава учебна година ви чака (за мен явно предстоят срещи с много момчета!-така, че: "Пичове, пригответе се - Радка идва!).
Аривидерчи, мон ами-та! (П.П.-скоро очаквайте снимка на Дани, само мама да се върне от shopping-for-baby-clothes-разходка)


И последно: поздрав за най-новия ми читател (братчедка ми Хриси, която страшно си пада по
Хари от една английска бой-банда) :
мяуу.

Няма коментари:

Публикуване на коментар