вторник, 14 юни 2011 г.

Second post for the day!!

аз и кики във видео-чата тази сутрин!
Мама ме посреща вкъщи (аз се връщам от училище) с думите: "Днес кой ти е бил на гости?" и аз о.О
Викам: "Защо??"
Тя:"Ами, на бюрото ти имаше 2 изядени сладоледа и реших, че е имало някое гадже без да знаем!"
А аз само няква: "-.-"
Еми, какво да направя, че съм сладолед-аддиктед?? Де да беше теорията с гаджето, обаче истината е друга...да, имах среща, но с Делта! ;D
Иначе-утре ми е изпитът за сертификат по английски език-изпитът, заради който нямах нито една свободна Събота от началото на учебната година...заради който много пъти трябваше да отменям ангажименти и да се връщам по-рано от почивки...А не се чувствам уплашена или притеснена...нормално ли е?? Не, не смятам, че съм "най-добрата" и непременно ще се справя, знам, че има и по-добри, но защо тогава не се притеснявам поне малко? Защо всички около мен го взимат по-на сериозно от мен самата? Това добър или лош знак е?.. Сигурно ви звуча "freak-ната", но просто съм...объркана...
Както и да е, нищо, което един сладолед "Банан" да не може да оправи!
Айде със здраве!!
BTW-> вижте миналия пост-и той е нов!

Няма коментари:

Публикуване на коментар