сряда, 15 юни 2011 г.

"Поредният мой молов ден"

Здравейте отново, хорица!! Тези дни съм във вихъра си и буквално "снасям" постове като кокошка по Великден (добре де, не баш "буквално")! Току-що се връщам от цял ден "молов ден", първата част на който изкарах в класна стая на 21-во, полагайки изпита ми за сертификат. Няма да ви отегчавам с подробности, тъй като едва ли ви е до моите "Радини вълнения" (както поетично ги назовава госпожата ми по английски в центъра), но само едно ще кажа-не беше нищо особено! Съвсем нямаше "тръпка" или притеснение, все пак тези чувства си ги пазя за интервю-то утре!
Както и да е, след изпита (незнайно как намерих пътя до мола) прекарах един от любимите си дни! Как обичам да имам достатъчно пари, достатъчно време и недостатъчно неща за правене, за да се отдам на кино и молово ядене! То не беше новата салата на МакДоналдс: "Моцарела" (маруля, домати и сирене-доста разочароващо...само хрупах зелена салата като заек, и то за 6 лева!), "Мока шейк"-ът (кафе и сладолед-поносимо), сладоледено десертче на "Бъргър Кинг" (шоколад и кокос-ямиии) ииии...любимия FixMix с "малини вместо банан и орехи"...
А филмът бе: "Поредният ергенски запой 2"- уникално тъпо начало, проправящо път на забавен край с много екшън и "нюдити"-ако ме разбирате ;P и превиващо смешен финал. "Пишлеметата" на задните редове, обаче, заслужаваха да ги замеря с нещо твърдо, за да осъзнаят, че се намират в кино салон, а не на женски пазар!

Хайде чао от мен (засега, не си мислете, че сте се отървали!), аз заминавам за фитнеса!
Ваша,
Ради!

Няма коментари:

Публикуване на коментар