вторник, 14 юни 2011 г.

Уааааааааааааааааааааааай?!?!?! ;(((

Имам 4 минути да напиша този пост (тъй като трябва да тръгвам за училище), но ще ми е малко трудно с нахапан и наблизан сладолед в едната ръка...да, пак е "Банан"-чето на Делта..не знам защо,  но много ме зариби тази пущина!
Та, имам да ви споделя мъката си по една ГРИВНА! Дам, точно така-харесах си тази кожена прелест още като пазарувахме за рождения ден на Ива-от едно магазинче в близост до "Без паника". Видях я и се влюбих-буквално беше "любов от пръв поглед"!! Обаче-27 лева, браточка!! Викам си, ще ми дадат стипендията и ще мога да си я позволя (Васи каза, че имам "expensive taste"). И к'во-вчера ни дариха безценните 63 лева и аз припнах веднага след училище, с раница на гърба и безброй безполезни знания в главата-да си купя единственото нещо, което бе окупирало ума ми през последните седмици! Обаче какво да видя-магазинът затворен, на стъклената врата бележка, която гласи:" В другия магазин съм"...Е, аз да не съм тука оракул, та да знам кой е този "друг" магазин...нищо де, преди малко се върнах от там...да, пак ходих, няма да се откажа! И....беше изчезнала! Значи единственото нещо, което ме грабна още с вида си, да не говорим за мекотата си и прочее-беше купено!!!!!!!
Много не харесвам като става така!! ЗАЩО?! С какво съм заслужила....пусти 27 лева сега тегнат в портмонето ми! (и не-не си харесах нищо друго..само и само нея!) Мъка, мъка!..

Ваша скръбна,
Ради

Няма коментари:

Публикуване на коментар