понеделник, 6 юни 2011 г.

То е ясно..

Няма да има публикация за зеленото, то е ясно!.. Не мога да си намеря моджото тея дни, започнах един пост преди много, много време...вече 3 дена се опитвам да опиша преживяванията си и все не успявам. Overall, мина бързо, почти незабележимо, почти без някакви хипер запомнящи се случки...Естествено, имаше много от тийн драмата, имаше и забавни ситуации като когато всички се бяхме напили (включително и госпожите!) и голи мъже притичваха по коридорите (били се хванали на бас), взеха, че влезнаха в наш'та стая и един специфичен индивид (наречен по-късно Сервантес) ми извади дънковото яке от гардероба и опита да се "прикрие" ;D
Имаше и незабравими лафове от страна на пияни-заляни съученици (вкл. и мен) от сорта на:
"Това, че ми се вие свят не означава, че не трябва да ме слушате като ви говоря!""Скивай колко скорострелно се изкачвам по стълбите" (като по чудо без пребиване)"Сега като си лежа, ме тегли нагоре""Трима ми говорят-ти, аз и Кольо"-"Кой е Кольо?!"-"Къв Кольо уе?"

А сега и малко снимков материал (пак по бързата процедура):
тук се превръщаме в русалки на о. Сандако

част от "бандата" на Рупите (спр. красиво беше)

с Еви се вихрим по стаите

наслаждавам се на Сандански
 Това е от мен...засега! Нямам моджо, казах ви...Очаквайте нещо от сорта на пост когато съм в настроение (малко разочароващо, знам!)

Ради

Няма коментари:

Публикуване на коментар