събота, 28 май 2011 г.

"Green" (school) Tips

Наближава заветният ден за зелено училище! Може би и вас ви очаква същото, може би не точно сега, но смятам, че е полезно да споделя с вас няколко жокера при подготвяне за такова начинание!

1."Не взимайте прекалено много багаж"-да бе, да!! Какво ще стане, ако се окаже, че нямате допълнителен чифт чорапи, всички други са мръсни, а сте тичали по улиците в пияно състояние? А? Или пък не сте си взели дрехи за през деня и дрехи за вечерта и се чувствате саднати, че няма с какво да се накиприте за непредвидено излизане?.. Затова ръчкайте и ръгайте докато куфарът едвам се затваря! По-добре да имаш в повече, отколкото да се окаже, че нещо минимално, но жизненоважно го няма! (сега, не казвам да мъкнете ютии и всевъзможни маши и преси, не всеки е муле, пък и...вие ще си го носите!)

2.Направете си чек-лист като почнете от дрехи (започвайки от долу- на горе: прим. чорапи-бельо и т.н.) след това козметиката, аксесоарите и техниката. Направете си и списък за преди зелено-първа точка ще да е да си направите чек-лист ;D Следва пране и гладене на дрехи, набавяне на козметична посуда и т.н.

3.Когато сте вече на зеленото, не се правете на супергерои и не правете като мен-не се разхождайте с мокра коса (нещо, което обикновено не сте тренирали вкъщи), защото непременно ще се разболеете! Също така не правете неща, за да се докажете на другите (за мен примерно-само подбрани хора знаят, че пия като буре-в кръвта ми е по бащина линия и много се гордея! но няма да се доказвам само защото някои със сигурност ще ми кажат:" Хайде да те видим, нали пиеше много, а пък не се напиваше!" Ами, мерси, ако искам ще пия, ако не - моя си работа, вие като имате допълнителни мозъчни клетки за убиване, на мен ми трябват, за да решавам уравнения!) Абе...кого заблуждавам..."Бела, ти си като мое лично отлежало бренди"-дайте ми го т'ва отлежало бренди и всеки ще ми прилича на Едуард! ;DD

4.Хубава книга....не е нужна! Не сте там да четете-това може да си го правите и в къщи! Разбира се, аз нося учебник по математика и на среща, но that's just me.. Ще видите, че само ще ви взимат на подбив! Така че...Шекспир ряпа да яде пред кой с кого се е натискал!...

5.Всеки ще ви каже, че не е важно къде си, а с кой си! Еми, да, ама не! И двете са важни, я си представете, че сте с най-добрите си приятели в мистериозен град с тъмно минало и всички жители са направени от восък?! Супер ще си прекарате, няма що! Затова проучете предварително мястото, особено климата там-и регулирайте избора си на дрехи според прогнозата!

Това беше от мен, надявам се да е било полезно...не може само да ви мрънкам, нали трябва и да научите нещо от мен!!
Остава само да ми пожелаете :"Приятно изкарване" и...ще пиша как е минало!

Ваша,
Ради

Няма коментари:

Публикуване на коментар