петък, 20 май 2011 г.

Дааа, знам!!

Изневерявах ви с мързела, знам, знам! Лоша Ради /прави си "масльонка" на слепоочието/!!
Напоследък разочаровам много хора...баща ми (като не отидох да го видя), майка ми (като си загубих "скъпоценното" копче на шлифера), приятелите ми (като се успах и не отидох на тържественото "копане" /или заравяне на писма, които ще откопаем догодина/, отново приятелите ми, че не писах толкова време в блога (предполагам и вас, читателите ми). Но, повярвайте, не сте ми излизали от главата, едно малко пискливо гласче постоянно ми цвъркаше отзад в мозъка неща от сорта на: "Това трябва да го напишеш в блога!", "Тази случка определено е за блога!", "Защо по дяволите не напишеш някой-друг пост?!"...

Но, нека ви въведа в новите неща:
филмът, който освиркахме ;D
1.Мина Кхаликиянската ежегодна вечеря, състояща се от готвене  (репертоарът този път включваше пица "Хъмпти Дъмпти"-заради огромността й и торта "Кхаликияна" от блатове, шоколадов мус, ябълки, банани и бадеми+сметана флакон, която използвахме и за други цели ;p)
Notabene!-рецептите отиват (по някое време) в Extracurricular в отдел "Да готвим с Цура".
След това гледане на страшен филм и освиркване на хорор сцените, луди изпълнения и припадъци от смях, буйно въргаляне по пода в стаята на Ива, тероризиране на любимите й играчки, поглъщане на тонове пуканки и съответно правене на безпорядък (който после не си изчистваме), "хранене" на други нищо-неподозиращи хора от класа и мързеливи игрички като "Истината, проценти или се осмеляваш" . Резултатите от тази игра бяха:
                                                                              ->Калчо със сметанови очила
                                                                             -> Васи с маска за лице от сметанови банани
                                                                             -> Стефи с шоколадов мус в едната ноздра (гордея се да кажа, че това беше моя идея!)
                                                                           ->Аз с неповторима мускулна треска от отчаяните ми опити за шпагат без разгрявка!
(Ива се спаси!!!)

както казах-СМЯХ!!
2.Мишето ми е на гости, но през повечето време е сама вкъщи, тъй като аз съм или на училище, или на курс...не че й е зле де! Малко ми е трудно да циркулирам от "академичната аз" към "забавната, щура аз" и ..отново разочаровам с опитите си, но все пак е краят на годината и е меко казано напечено!

3.Преди малко се върнахме от рожденият ден на Ива, или по-скоро да кажа СТРАХОТНИЯТ РОЖДЕН ДЕН НА ИВА (гледахме "Карибски пирати 4" на 3D-ще го коментирам в Extracurricular.blogspot). Само briefly-русалките са трепач! Калчо даже измисли нова порода: "вампиралки", защото изгарят на слънце. Е, не мога да ви опиша какъв кеф е на 3D морската сцена, в която всички тия вампиралки обграждат моряците и...луната..и фарът..и опашките..)

4.Ходя на фитнес вече 5 пъти и треньорът ми...всеки път ме изненадва с желанието си да ме изкоруби от тренировки!! Всеки път съм едва жива след поредния ад, но след това се чувствам страхотно! А моментът на пътеката когато тичаш и си слушаш Evanescence на макс е хипер-кардио-вълнуващ!


Хайде, търн-офф-вам се, че стана късно, но ще пиша скоро отново! Наистина!!

1 коментар:

  1. http://izturkanmoliv.blogspot.com/ - moqt, http://novjivot-sally29.blogspot.com/ - Alex. Podobni sa, az pi6a liubimi pisaniq, a tq samo neinite, taka 4e nqma da otkrie6 ni6to pikantno =D. Ne se u4udvai ako nameri6 i ne6to tvoe =p -Iva

    ОтговорИзтриване