събота, 7 май 2011 г.

Айм уолкинг он съншайн! УеееееОоо!

поздрави от моя милост!
Егати настроението ме е обхванало! Иде ми да танцувам по улицата, да се търкалям по пода и други такива ненормални неща! Даже си почистих стаята!!! (добре де, "почистих" е грубо казано, но бюрото ми е във върховна фома!) Малко ми е тъпо, че нямам с кой да си споделя настроението...хората от курса ми по английски бяха или с махмурлук, или супер сънени, та само аз кипях от енергия и едвам си стоях на д-то. Ръчках едно цвете,а то пускаше сок-следващия път се уговорихме да го изцедим със спринцовка и да видим дали млякото му е отровно!
гледайте къде са качили мини купъра, моля ви се!!
Друго, другооо-имам муза! (мигновено решавам да си я кръстя Пенка) Та, Пенка ме е навестила и трябва да видя какво да правя с нея! Сега, имам два нови проекта (просто не е шок за вас, че зарязах поредното си произведение и замислям ново!) Само споменавам, че едното е трилър-ужаси в стила на Стивън Кинг с много съспенс, а другото еее нещо като "The Vampire Diaries", но без вампири и едно момче-две сестри (от които едната е много нежна и женствена, а другата е...суупер яка, братле!) Да, ще да има свърх-сили! И..мотори и оръжия и бързи коли иии...супер движения и много от "Ама той какво харесва в нея?! Та еди-кой-си и еди-коя-си са създадени един за друг!" Пф, дано поне я започна...но пък иначе ще остане като идея за когато стана истински писател и ми се изчерпат пронигновените философски идеи!

Дано съм ви заразила с поне малко майски дух на лудостта, или както баба казва: "Синдромът сковранци у заднику!" xD

Няма коментари:

Публикуване на коментар