сряда, 4 май 2011 г.

Везната между животът и приказка

Waiting for a fairytale to start.
За пореден път установявам, че даден сериал ми влияе с тематиката си-ето сега съм на вълна "Момичетата Гилмор" и преустановявам (или може би е по-добре да кажа "укрепвам") връзката си с мама. Излязохме заедно в дъждовна софийска сряда вечер и си извадих карта за фитнес, а след това вечеряхме на любимото ми място (в близост до нас)-ресторант "Кактуса". Реших, че ще е добре да се наям като бял човек преди да почна усилена тренировъчна система с напомпания инструктор. Бай дъ уей кой да знае-фитнесът бил готино място-нищо общо с кабинета на зъболекаря! :D

Та, както обичам да изтъквам, всеки път в "Кактуса" е уникален в своята интересност и тематичност. Там за първи път отидохме с мама и тате просто ей-така, да проверим мястото, там леля ми каза, че е бременна, а сега-там мама ми разказа как са се запознали с баща ми (истинския)+няколко пикантни подробности от младежките й години... Например, кой да знае, че докато е работила като сервитьорка в денонощна СЛАДКАРНИЦА, гаджето на приятелката й се е опитал да сваля майка ми?! Или кой да знае, че съквартирантката на мама, леля Цуфи, за която сме говорили тооолкова много пъти, си била харесала татко ми и даже излизали заедно...Тези незначителни за вас подробности на мен ми действат като шок! Но важното е, че наред с многото пикантности, разбрах, че животът не е "цветя и рози" (както се изразявам аз, макар да няма много смисъл, защото и розата е цвете...), че нещата от филмите наистина се случват (всъщност зависи от филма, все пак наоколо няма сини хора и в съня ни не ни убива Фреди Крюгер)...по-скоро филмите от типа Уди Алън!
Но...като че ли пораснах, разбрах, че мама и татко не са били принц и принцеса. Не са се влюбили щом са се видели (мама дори не е харесвала баща ми), не са отпътували на златен еднорог към звездите, следвайки магическа дъга, която прави живота розов!

Но съм готова за моята приказка...чудя се кога ли ще започне?...

Няма коментари:

Публикуване на коментар