сряда, 27 април 2011 г.

Self Destructive^

Не мога да кажа, че преминавам през период, в който всичко е розово-ето например днес получих (казвам го като че ли е някаква награда) тройка по математика. Освен това продължавам да се наранявам несъзнателно (пък може и да е непохватността ми в действие). В период от 3 дни аз се порязах с нож, набучих се под нокътя с (забележете!) дръжката на домат!! и си разпорих показалеца на дясната ръка с трън от роза!
Да не говорим за изгореното на корема ми от ваканцията в Полша и раната ми от когато кракът ми беше изтръпнал сутринта и сънена, се пльоснах на килима по очи. Мисля, че тези ми прибивания не са случайни и някой иска да ми каже нещо...като например, че не трябва да обувам червени чорапи на сини точки и лилави райета, иначе ще ме блъсне син тир, който кара кафяви въглища за Свиленград!!!

Важното е, че приемам всичко на шега...животът (както казват) преебава всички! И в този дух, нека ви разведря с един виц на деня:

На Кумчо Вълчо много му се (сещате се). Изведнъж, пътя му пресрещнала медената питка и запяла:"Аз съм питка медена, три пъти замесена, два пъти опечена, от прозореца тъкулната, по пътеката пързулната, от Зайо Байо избягах, от Кума Лиса избягах. Вълчо, и от тебе ще избягам!"
А вълкът потрил доволно лапи и казал под мустак:
"Само да те видя откъде говориш..."

Няма коментари:

Публикуване на коментар