понеделник, 21 февруари 2011 г.

Fake Boyfriend Project

Приех предизвикателство, което изпълних, но може да се каже с помощта на cheating...Ето как започна всичко: Боби реши да продължи да ме дразни безкрайно и се направи, че Мишето му е писала sms-и, които не пожела да ми покаже. Оказа се, че ме е излъгал и аз си му отмъстих! Изпрати мен и Кики да му купим следните неща, а ето и какво всъщност му купихме:

поръчано/купено
Nestea праскова-Nestea манго
Corny шоколад-Corny портокал
сандвич с пилешко филе, снежанка и кашкавал-сандвич с кюфте, зелева салата и кетчуп.

Ще му е за урок повече да не ни праща-не сме му робини! Както и да е, с него се дракахме (както винаги) и аз се похвалих, че Мишето решила една вечер да се обвърже наужким във facebook и й трябвали само десет минути да намери своя fake boyfrined. Не знам защо го направи, явно просто й беше скучно...Та, Боби каза, че мен никой няма да ме иска-така че аз му отвърнах, че тази вечер ще намеря някой, който да се "обвърже" с мен.
Е, не намерих, но Кики предложи да си направя. И като  в час по ръчен труд, аз изваях един фалшив профил с името Мирослав, със снимка на готин американец и тем подобни...и го обвързах с мен! Но преди това (тъй като не знаех, че мога да скрия всякаква информация от другите, включително и списък с приятели) аз реших, че няма да е достоверно ако хората видят, че потенциалното ми гадже няма никакви приятели и...добавих някои от своите (тоест пратих им friend request-обяснявам, защото някои читатели си нямат Facebook-няма да визирам)
но пък иначе изглежда доста апетитно,а?
За мое учудване, готиният ми Миро си спечели 18 човека, мои приятели за има-няма един час! Хора, които изобщо не го познаваха! OMG! Дори някои от момичетата "му" писаха съобщение "Познаваме ли се? ;)" Иуууу!
Тогава му теглих чертата..ами, чувствах се гадно...не можах...макар да беше някакво забавно, всичко беше тотален фалш и..деактивирах профила на фалшивото гадже..
Е, все пак трябва да има място за истинско...Дано тази моя глупост ви е поучила! Целувки и лека нощ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар