неделя, 20 февруари 2011 г.

Родители..тц

снимката е от лятото, но е подходяща за поста...
Толкова много неща ми се случиха...а и се случват..планирала съм няколко поста, за да изкажа всичко, което ми се вие на фунии из главата, но точно сега няма да ви занимавам, тъй като е десет и половина, не съм учила за утре, трябва да се къпя и още тем подобни оправдания...
Както и да е..мама влезе в стаята преди малко и директно се насочи към гардероба ми.
В нашето семейство (аз, мама и тате) имаме нещо като правило-ако дадеш някоя дреха на друг член от фамилията, дори да е само за малко, то автоматично той придобива правото да си я вземе и при друг подобен случай, или в ситуацията на мама-ако нещо "случайно" се озове сред нейните дрехи при разпределянето (след гладене), то тя си го "съхранява" в гардероба. Носи си го, скатава се, а аз се чудя къде ми се е дянала тази и онази блуза.
А аз от време на време мишкувам из  нейните дрехи, присвоявам по някой колан, виждам отдавна търсена блуза или чифт чорапи, и възмутена, не й връщам колана повече. И също така всеки запазва правото да се кара на другия защо дадена негова дреха не е на мястото си. Хората казват, че е същото когато имаш сестра на близки до твоите години...
Та, точно преди малко мама отвори вратите на "свещения хаос" (както наричам единя си гардероб-да, имам два в стаята си, тъй като само един не побира "покъщнината" ми) и гепи тайно розовия ми шал от Англия. После се прехвърли на другия гардероб, който наричам "близнака":

Мама: Ради, откъде ти е този суичар и защо не съм го виждала преди..и кога ще ми го дадеш за едно кръгче?
Аз: Аааам, нов ми, купих си го със стипендията и..НИКОГА!
Мама (учудено): Имаш стипендия?!? Вярно ли?! Колко??
Аз:Мии..по двайсет лева на месец...абе, какво ти обяснявам, излизай веднага!
Мама:Еее, пак нищо не намазах!
Аз:Къш! (и я завличам в спалнята, където я хапя по мекичкото на ръката, а тя пищи като заклана)

Дааааам, родители..gotta love 'em!

Няма коментари:

Публикуване на коментар