петък, 4 февруари 2011 г.

Магнитчета~

С Мишето говорим вече четири часа в скайп. ОБОЖАВАМ ги тези вечери...Оказва се, че е достатъчно само да чуем гласовете си, за да почне купонът! Не е нужно да се виждаме, за да бъде сякаш сме в една стая-ето например сега. През последните няколко часа ние:
1.слушахме заедно музика
2.гледахме заедно филм
3.играхме на "Познай какво ям"
4.разглеждахме онлайн каталози
5.обсъждахме стратегии за бъдещи разходи на стипендиите
6.пяхме "Sparks Fly" и "A Pocket Full of Sunshine"

Толкова е забавно! Ето примерна сценка от играта "Познай какво ям"
ТЯ: Ради, познай какво ям за десерт.
АЗ:Гръцките сладки от майка ти.
ТЯ:Да бе, те гръцките сладки хрускат така. (*със затъпяваща интонация)
АЗ:Добре деее...тогава...ябълка.
ТЯ:Не, не е плод. Цилиндрично е.
АЗ:Ама сладко ли е?
ТЯ:Еми, да, може да се каже.
АЗ:Краставица!
*смях* *смях* *смях*

АЗ:Сега е твой ред!
ТЯ:Е, не мога, то ти ядеш най-странните неща!
АЗ:Е, хайде де...
ТЯ:Добре, хруска значи....ябълка.
АЗ:Да!
ТЯ:Е, това не е странно..
АЗ:Е, аз я ям с фъстъчено масло!
*смях* *смях* *смях*

Сега разбирате ли?...Затова си я обичам моята "сестричка"! Тя е като Тасманинския дявол когато се чувствам като...проскубания паток Доналд (нищо лично, Дони..).
Идва и ме завлича в смях и щуротии, или се завличаме взаимно...в много отношения сме различни..като магнити с противоположни полюси, но нали знаете-точно те се привличат! И макар да сме разделени от географска перспектива, и макар да живеем в различни светове, сме най-силни, когато сме заедно! Магнитчета...върху хладилник...изпразнен от нас.
Дам, обичам тези вечери....!

Няма коментари:

Публикуване на коментар