понеделник, 17 януари 2011 г.

Just my luck :/

Та-ето ме-лежа си на дивана в хола, гледам "Денят е прекрасен" и пия чай...който плюя насам-натам, защото кашлям като стара бабка. Но денят НЕ е прекрасен! Започна със запушен нос и замаяна глава, посещаване на болницата (ОТНОВО) и вземане на кръв (от вена) ОТНОВО! Не си знам още резултатите, но УНГ-то каза, че е грип (este gripe es muy grave)! Вчера цял ден не можах да си смъкна тъпанарската температура от 39.3, но пък поне съм развила impressive коремни  мускули от дрането (кашлицата). BTW сестрата, която ми взе кръв е под всякаква критика! Мамицата й-одраска ме като изваждаше иглата! (А току-що се обади баща ми с новината, че в 11 ПАК ще ходя на лекар (в същата болница!)
Добре, хайде да не ви занимавам с моето физично и психично здраве (Ради е болна, Ради не е болна, А-ПАК е болна!) ;p
Разбирам, че ви окупирам с глупотевини, ама това си е моя блог (както казва Криси /"пък."/)
Всъщност, каквото искам да кажа е, че тези няколко дена, в които ще бъда под домашен арест (има ли смисъл да казвам "отново"?!), ще ви тормозя все повече и повече със свои постове!
За сега чао и ХА НАЗРАВЕ! (get it? "на-здраве")
П.П. Домашният арест може да доведе до шизофренизъм, хормонален дисбаланс, хронично затъпяване, загуба на задръжки и необуздано въображение! Не правете това в къщи! (днес съм просто извор на тъпизми!.)

3 коментара:

  1. Radii,
    otnosno grafata s vuprosite, amii... Kak to4no se izpolzva ? Tup vupros, ama naistina neznam.:)
    Vasi

    ОтговорИзтриване
  2. Ами, всъщност проблемът е в приставката...нещо и аз не мога да й схвана...така че я махнах!
    П.П. Спокс-не само ти си неандерталец в тази област! (гуш*)

    ОтговорИзтриване
  3. Относно проблемите вследствие от домашния арест - не се притеснявай. Ти си ги проявяваше някои от тях и преди това - като например: хронично затъпяване, загуба на задръжки и необуздано въображение! :Д:Д .... LOVE UUU щурачето ми :*:*

    ОтговорИзтриване