петък, 21 януари 2011 г.

Is it a dream?

Напоследък се чувствам смахнато. Цялото ми тяло трепти (или трепери), едвам ходя, едвам мисля. Толкова съм НЕМОЩНА! Как човек, който лежи по цял ден може да е толкова изморен? Та аз не правя нищо! И все пак едвам се отлепям от леглото (или от дивана). Днес, докато бях под душа, буквално заспах! Тъкмо си мислех да си вкарам някой стол и да се къпя седнала като бабичките и...заспах. Сепнах се след няколко секунди, но определено бях задрямала!
Този грип ме изцежда, всяко движение ми изисква усилие, което се заплаща в сънливост, непохватност и несъсредоточеност.
А може би не грипът ми е виновен. Може би...не знам...остарявам?
Неее, не може да е това! Преминаваме натам...
Имаме грипна ваканция! Сууупер-още една седмица в леглото! (ако имаше как да чуете колко "въодушевена" съм сега)
Отвращавам се от себе си-днес бях задрямала, когато ми писа Йонелка. Толкова ме мързеше, че изобщо не й отговорих! Не можах да си накарам тъпата ръка да мръдне! Даже сега насилвам очите и пръстите си да работят. Нямам сили за нищо, дори да се мразя.
Слагам край, защото ми писна и да пиша.

1 коментар:

  1. Ooo, gorki4koto mi to! Haidee vreme e da se opravq6 ve4e. po4ini si i tazi sedmica, i posle te 4akame napulno zdrava, sveja i bodra.
    Vasi

    ОтговорИзтриване