четвъртък, 20 януари 2011 г.

Защо ще съм страхотен вампир

Колко ли яко би било някой отегчен вампир да следи блога ми... (а?а? много-ето колко!!!)
Затова ето сега ще дам причини, които ме определят като надежден кандидат!

1.Наистина ВИНАГИ съм искала да бъда вампир! Преди "Интервю с вампир" и определено преди "Здрач"!  (когато бях малка се събирахме с другите деца пред блока на кълбото. Играехме на "Вещици". Всъщност момичетата бяха вещиците, а момчетата бяха човеците, които гонехме, хващахме и готвехме. АЗ бях Вампирела Джини Мейзи Дух (вид-дух на вампир!) Имах си и диагноза-запазена марка-->смяна на самоличността като ме чукнат по главата)


2.Енджойвам да плаша хората. (не отдавна на село се облякох с носия и се нагримирах с бяла пудра за лице и огнено червило. След това се разхождах така из улиците, за да плаша досадните бабички и дядовци. Когато ме питаха: "Ти чийо си?", аз отвръщах: "На Дракула!" О, ама че времена бяха!...)


3.Не ми е проблем да пия кръв. (не че обичам, все пак не кандидатствам на работа за бълха! казвам само, че в не редките случаи, когато се наранявам сам-самичка си изсмуквам кръвта от раната! а, и като малка обичах да ми взимат кръв!! е, това ако не е съдба...)


4.Повече харесвам котки. (по този начин сме напълно застраховани, че няма да хукна да чешкам по коремчето първия срещнат върколак! да, ще мога да се владея пред влажния му кучешки поглед...those puppydog eyes...)


5.Team Edward rules! (разбира се, че подкрепям местния бизнес с фланелки и шапки на Еди! Ябълката-символ на Еди е много по-чаровна от...какъв е символът на Джейкъб?...-кокал? хах ;p)


6.Нямам против спането през деня. (е,да,като малка бях много непослушна и будех всички останали деца от градината, за да ми правят компания, но това се промени! вече мога съвсем спокойно да се забавлявам и сама в ковчега си! чух, че е възможно да се монтира малка плазмичка в похлупака...ще си гледам "Как се запознах с майка ти"! и споко, ще използвам слушалки!)


7.Имам много приятелки. (ако случайно на някой му се припие свежа ученическа кръв-ето->аз съм "човека", който ще снабдява! повечето ми приятелки са толкова откачени, че ще го правят доброволно!)


8.Не обичам деца. (освен сестра ми и бъдещата ми братовчедка, но все пак още не са пораснали достатъчно, за да ги мразя... та, тук искам да кажа, че няма проблем за мен изобщо да не ми се случи някакво чудовище да ми седи по турски в шкембето! или с други думи НЕ СТРАДАМ ОТ КОМПЛЕКС "РОЗАЛИ")


Та, общо взето това са причините, поради които ще бъда страхотен вампир! Просто си знам, че молбата ми ще бъде одобрена! (а имам и шесто чувство-може да се развие след превръщането и да бъда специална като Алис! абе, с мен ще ударите джакпота!)
Имам и натурална превзетост, така типична за вампирските персонажи! 
Няколко въпроса ме обезпокояват относно вампирския живот, който ми предстои, но тях някой друг път! До тогава-"За много години" АХАХАХАХА (*злостен смях*)

Няма коментари:

Публикуване на коментар