вторник, 25 януари 2011 г.

Планове и настоящи happening-и

Tова е ГМО снимката, която ми направи Кики, реших, че ще забавно да ви я покажа ;p
БНТ ме преследва! Кълна се! Първо ужасното интервю, а сега и това....Повече няма да си уговарям среща пред НДК-то, заради риск от преследващи журналисти! Като днес...къде ни изнамериха да ни питат какво културно срелище желаем. Откъде да знам?! В крайна сметка казах, че не искам нищо и ги помолих да не ме излъчват...Много съм зле...Ама и те как шашкат хората с тея въпроси...
Както и да е...moving on... Вече два часа се мъча над домашното си с фразеологични глаголи за  курса утре. За първи път да се ядосам на тея англичани за смотаните изрази, които са ги родили болните им мозъци!...
А, и да-с Мишето помиришем ли свободни дни-веднага правим планове да се срещнем. Този път ето какво измъдрихме:
1.Четвъртък вечерта пътувам за Етрополе
2.Петък ходим на училище (хаха-да, Правец нямат ваканция), където ще си видя стария клас и учители
3.Събота сутринта ще посетим фитнеса и съответно джакузито, където ходих с мама.
4.Събота вечерта сме на рожден ден (на който респективно ще присъстват някои герои от Нова година)
5.Неделя сутринта сме на поход, който аз описах като: "Пет часа изкачване, само за да се натъпчеш с кебапчета и да слизаш още пет часа." Но...Se la Vi (нямам представа дали се пише така, но не съм учила френски, а и ме мързи да проверя, за да се правя на умна. За тези като мен, които си нямат понятие-значи "Такъв е животът". BTW филма с това име е много як! Отпеснах се, но ми прощавате, нали?)

Няма коментари:

Публикуване на коментар