понеделник, 24 януари 2011 г.

Понеделник

Днес е "Хари Потър" ден. След като  мама ме изгони от моята стая, за да спи на моето легло, аз окупирах хола. Сплетох си плитки и изяждайки всичките си бисквити "Житен дар с мляко", гледах (или все още гледам) "Хари Потър и Нечистокръвния принц". HBO. Всъщност за мен тази серия е последната, която ме кефи. Първо, Дъмбалдор още е жив, поне в началото, второ действието се развива в Хогуортс, трето-бе, интересно си е. Натам филмите са далеч по-немагически.
Стига съм плямпала за глупости, истината е, че този пост е направен (или подтикнат) от чистата скука. Пфу, трябва да събудя мама, а тя ще се закотви в хола. Ах, трудно е да съжителстваш с родител, когато е в отпуска.
Винаги са...наоколо. Ето например трябваше да си стоя в къщи до четири, за да я събудя. И си пропилях целия ден у дома. Но пък в противен случай нямаше да разбера, че е занесла коледния пудинг, който получих от леля от Англия, в работата си, за закуска на колегите.Поправка-изяла го е сама.
Просто страхотно! Е, farewell!

Няма коментари:

Публикуване на коментар