неделя, 23 януари 2011 г.

Неделя

ей тук можете да видите интервюто ми за "13+" (АЗ изглеждам като пелтечещ труп в процес на разлагане, сякаш точно ще припадна)
Смешно е, че давам интервю за опасностите в интернет, и след това го качвам в блога си в интернет...васи би ми се скарала (такова усещане имам). Но стига за въпросното интервю. Как мина Неделята ми.

Ами, събудих се, сещайки се (или по-точно подсетена), че съм изпуснала да се гледам по канал1. От кревата направо отидохме в Правец, където с мама си направихме няколко процедури. (парна баня, сауна, джакузи, масаж)
Когато ми напълниха джакузито нещо ме дръпнаха лудите и почнах да си пея. "What's a man without a woman....what's a woman without man" (като разбира се едното с женски, а другото с мъжки глас)
Тате каза, че се е чувало още от коридора как квича, но аз бях останала с впечатлението, че не се чува нищо от бълбукащата вода. Не, явно някакви хора са ме били чули и се отказали от масаж, защото си помислили, че ще пея през цялото време.
След това се видяхме с баба и дядо. Дядо ми каза да си пускам грамофонни плочи вкъщи и да играя ръченица на балкона. Интересно...
Баба ми подари огромна розова пижама-анцунг. Много е сладка, в нея приличам на Дъмбо.
Вуйчо Уили беше следващата стъпка (видяхме се в апартамента му на голф игрището). Пътуването в колата беше изключителна възможност да си наваксам над албума на Тейлър Суифт. Вече имам лична любимка-"Haunted".
Дам, Неделя...иска ми се всеки ден да беше Неделя...

Няма коментари:

Публикуване на коментар