сряда, 22 декември 2010 г.

The Paris Diaries-Day two

Нали знаете как може да има коренно-различни дни, въпреки че всичко е почти еднакво...е, този ден беше много, много по-различен от миналия...и то в лошия смисъл!
Този път бяхме само аз, мама, тате и Мунчо, макар че Мунчо хич не се подаваше от раницата, понеже му беше студено...
Отново се разхождахме цял ден, през студ, дъжд, та после и сняг...ходихме до т.нар. Мон Мартр (или хълмът, на който се събират артисти "al aire libre" ("на открито" -тва е от един текст за Мадрид)
Та, да-денят беше различен, защото не бях в настроение...и беше студено. Абе, не бих го запомнила с добро. Та то още от сутринта ме нахокаха...имам чувството, че всичко, което  става на опаки, се прехвърля на мен, макар аз да НЕ съм изобщо виновна. Примерно сутринта леля Виолета вика:" Вие доста се забавихте преди да излезнете...ама ТИ нямаш ли си в София интернет?" Грррр...а МАМА още си търсеше шапка и разни неща...докато аз се бях обула и облякла!!
Както и да е, ето от Мон Мартр:
та,да-зад мен е Мон Мартр *(църква е, не както аз предположих-замък :D)

това е париж (щях да напиша лондон), гледан от мон мартр

Не, не съм я изтеглила тая снимка. Да, аз я снимах. Не, не знам и как що се получи добра... :D

Нека продължа с разказа. Мина малко време и ние решихме да търсим място, на което да има супа. Е, това търсене, Бога ми, продължи час-час и нещо!!! В град, пълен с ресторанти! Аз тогава бях направо "кралицата на мрака"-в режим "студено ми и съм гладна". Обаче настроението ми се оправи след като се наядох (мда, накрая намерихме място със супа) и такам... А, да! Видях Мулен Руж! Ама то съществувалооо! Не ви покажа за какво става въпрос:


Няма да повярвате колко sex shopa има на тая улица! Секс шоп-секс шоп-аптека-секс шоп-книжарница (ама забележете-еротична литература)-секс шоп-галерия на ЕРОТИКАТА!
Ха, някои биха казали: "Ради,ето,ти си си в стихията" ХА-ХА! Да,ама не! Беше...гадно...вече няма да бъда толкова перверзна... (кого заблуждавам?!)

Всъщност тази улица някога е била прословут "булевард на нощните красавици" (сещате се)
Та, след тази разходка, се прибрахме и с мама тайно излязохме по козметичните магазини из квартала... И ето ме сега! Седя на леглото, мама влиза и пита чия е кърпата на парното (а тя, естествено си е нейна), и ме вика да ям. Пък на мен не ми се ще...ама....не можиии!
Хайде, да отивам на масата, че пак ще кажат, че вися само на нета! 

1 коментар:

  1. aam, dano ne si mi vzela suvenir ot
    "bulevarda na no6tnite krasavici".. vse o6te nastoqvam za grivni4ka (wasntme)!!!
    iva

    ОтговорИзтриване