четвъртък, 23 декември 2010 г.

The Paris Diaries-Day three

Спи ми се, та грам не виждам, ама нали съм се хванала да пиша хроника...та, хайде сега-на ми!
Не стига, че вчера Мишето ме е държала до един и половина парижко време (в България е с един час напред) да играем на "истината или се осмеляваш" по фейсбук, и то заради тва, че скайп се бъгна...Та, на осмелявам се грухтяхме, ревахме, близахме си лактите, танцувахме и се разхождахме с книги на главите...семейство Ангелкови сигурно са ме помислили за луда...такива звуци издавах от стаята...
Нека премина по същество! Днес беше ден на "музеи и артефакти", ден като онези, които не чакам с особено нетърпение, защото...добре, хубаво -  това е музей, ама това не значи да ме заболи всяка част на тялото, защото СЕДЕМ часа съм разглеждала статуи и накити...
Ама стана точно така....и вместо да се оплаквам, нека ви покажа някои по-интересни неща...Първо замъкът на "Краля-Слънце" във Версай:
та,да-това е пред Версай
градините на краля
покоите на Мария Антоанета!!
После се прибрахме колкото да си заредим техниката...и хааайде пак-този път отидохме в Лувъра, където вече се мотахме 5-6 часа...ха,нищо работа...та после мама се шматка по всевъзможни магазини и магазинчета (искаше да си купува (ВНИМАНИЕ) плакати!!) ПЛАКАТИ! Е... :x А аз имах една игра, която играех с мама и тате (без да знаят)-разглеждах на бързо залите (безбройните зали) и веднага намирах някоя пейка, където прекарвах оставащото време докато те дойдат...а после се правех, че разглеждам...
пред...ЛУВЪРААА!
Атина...(Васи, като от книгата!)
изглед от един прозорец
Да, видях Мона Лиза. Не, не е нищо особено...Да,снимах я. Не, не се получи хубаво... Пф..много ми се спи... Мисля, че целта на наште е да ме изтощят, за да не ги тормозя за пари...АМА не ставаааа! Ратка е ПИЧ и насън пак *цоца* пари :D Ох, нещо много олигофренясах...кой ли ще ме вземеее (тва е етапът на самосъжаление)??
Хайде, пожелавам ви приятни сънища и...да не станете като мен (*зле*)

2 коментара:

  1. KATAKOMBI! KATAKOMBI! KAAKOMBI! VIJ katakombiite!!
    Iva

    ОтговорИзтриване
  2. amiii,to na6te organizirat vsi4ko...az gi pomolih v4era,no te otkazaha kategori4no, za6toto ne iskali da gledat grobi6ta...i mnogo sym se bila vmania4avala!!! :@:@:@

    ОтговорИзтриване