неделя, 19 декември 2010 г.

Christmas in...Paris

Рано ми е да правя обобщения на изминалата година....и вместо това ще ви се похваля (време е вече!), ама така ще ви се похваля, че ще ви изпушат ушите!!! Ще прекарам една седмица (това включва Коледа) във Франция!!! И то не къде да е, ами в Париж! О, как мечтая за бяла Коледа, истинска, щипеща бузите и отразяваща светлините на хиляди лампички в очите ми! Да се разхождам по Шанз Елизе, тананикайки се "Жо Теееммм" (хах, сигурно си личи, че една дума на френски не съм изговаряла в живота си..) Ах, език на любовта...дали пък случаааайно няма да намеря някой французин да ми "обясни" защо го наричат така... :D
Добре, ами безбройните паркове и места, на които са обезглавявани кралици и крале...ами Лувърът? Ами Версай??? И имам мечта да си купя барета от латинския квартал...Някой нещо да иска от Париж? Да казва сега!! Заминавам утре!
И якото е, че лапитопито идва с менннн! И ще мога да документирам всичко! (Казах ли ви, че ушите ви ще изпушат?)
Стига съм ви дразнила...нека кажа нещо ново.... Та, днес мама има рожден ден! Подарих й картичка-картина (на платно). Денят започна в Starbucks, мина през мол Сердика (там се видях с Монка) , сити Център (гледахме "Такъв е животът"-рецензия-определено си заслужава!) и завърши в сладкарница Неделя! Май пак ви дразня... (хах ;p)
Добре де, ако от това ще ви стане по-добре: утре имам да представям две презентации...по история и по биология... А, и да пиша картички още сега! По късни доби! Ама аз се отплесвам да слушам за на Кики поредния "мъж" (този бил 2 метра-следователно цитирам: "Сякаш Господ ми го е изпратил!")
Хайде, лека...Следващия пост ще е от Франция...
П.П. Ама много съм лоша! Още малко да ви пораздразня: май ще ходим и до Дисниленд! Just sayin'...

1 коментар:

  1. Mnogo mnogo mnogo drazne6to naistina!!! Shte si prekara6 vul6ebno, aama da ne mi zabravi6 grivni4ka da mi kupi6!!
    iva :)

    ОтговорИзтриване