четвъртък, 16 декември 2010 г.

Aхахахахахахахаха ;p

Е, няма такъв резил!!! Невъзможно е просто да се опише в какъв шок съм от случилото се!
Нека ви споделя, макар да е свръх просташко и нечии уши не могат да го чуят просто! Затова пък се надявам тези нечии очи да са по-благосклонни...
Таа, отивам до тоалетната след часовете, а Ива, Васи, Стефи и Калчо ме чакат отпред. Ама пуст късмет, улучвам точно тази тоалетна, дето не може да се затваря! Е, представете си: правя си аз каквото се прави, и в този момент вратата се отваря широко, и едно момиче, което не успях да видя добре в шока си, изпищява и рязко затваря вратата!! Егати срама, егати и чудото! Ама аз какво съм виновна, че тъпата врата не се затваря???
Затова, поучете се от мен: Никой не е застрахован да се издъни! Но ако все пак не искате да се озовете нито в моята, нито в "нейната" ситуация: 1.не влизайте там, където вратите не се заключват и 2. ЧУКАЙТЕ ПРЕДИ ДА ВЛЕЗЕТЕ, бе хора!!!!

Послепис: Всичко го приемам на шега, ама само да се надяваме това момиче да не свърже гъз с лице!!! Тогава ще съм яко прецакана и хич няма да ми се на смееехх!! :D:D:D

Няма коментари:

Публикуване на коментар