сряда, 1 декември 2010 г.

Коледна двойка

Ехааааа! Беше невероятно! 1-ви декември започна зле. Много зле. Като за начало сутринта разбрахме, че колата на баща ми е била вдигната с паяк. Още един признак да мразя паяците... Закъснях леко за училище, пропуснах сутрешното събиране за даване подаръка, по случай рождения ден, на Стефи. Ревах в метрото. Абе, мазало. Но после нещата се оправиха...и то много! След даскало се събрахме в Стефи и пирувахме, слушахме музика, разглеждахме профили във фейсбук...нормал стъфф. Обаче якото беше когато тъкмо бях излязла от метрото! Представяте  ли си?? Моето първодекемврийско чудо! Значи-трамвай 2-ка, в коледо зелен цвят, окачен с гирлянди, с типичните леко запотени стъкла! И не е всичко. Приближих ли се-забелязах белите перденца...викам си: "Гирляндите добре, но и перденца? В София??" А послеее гледам-вътре пълно с малчугани в бели роклички и костюмчета и ми махат през прозорчетата!! Ее, това е първият път в живота ми да видя нещо приказно, което сякаш с вълшебна пръчица да направи настроението ми...коледно...магически коледно.
Евала на деня! И Стефи Ч.Р.Д, дано както твоят ден ми донесе това коледно чудо, така моето пожелание за много чудеса за напред да се сбъдне!!

Беше приказно!

Няма коментари:

Публикуване на коментар