неделя, 28 ноември 2010 г.

Only Girl in the World^



Какво се случи на Мишето'с sweet sixteen? Ехааааа... Нека започна от начало!
Нямах много време да се оправя след училище, но някак успях да смогна да се кача на автобуса, с цвят "кучешко гуано" (исках да съм дискретна, ама май ще трябва да кажа-"гуано" е...абе, лайно си е :p, използва се за термин при прилепите. Когато бяхме с наште на медения им месец на Магурата и околности, мама си взе от голямата купа прилепски гуана в залата с рисунките, и го завря в багажника на колата-било хубаво за рисуване...добре, че сменихме колата, сигурно още си седи отзад...)
От София до Правец си четох "Скитница" (или може би да кажа препрочитах), и си слушах една мнооого яка песен, която грам не разбирам за какво се пее, в тунелите. На Правец учудващо ме посрещнаха Монка и Радо, и те за рождения ден. (Боже, като пиша, все едно е било преди месеци) Пътуваме си ние, Мишето и Лина ни срещнаха по средата на пътя, блябля... почнахме да се оправяме, ще постна някоя-друга снимчица. Краен резултат-Мишето беше с права коса (УаУ) , а аз - с къдрава. Приличах на стюардеса...хмм...а, да, аз се наричах "секси бохемка" (wtf?!) Монка ни гримира, но явно малко е прекалила, защото, гледайки снимките от вечерта, меко казано приличам да коминочистач!... И всички други, които се подложихме на стилистическите й умения. Ресторантът беше...фулл! Фулл оф пийпъл и оф чалга...Неизбежно беше. Цупих се, цупих се, после реших да извадя най-доброто от ситуацията и вместо да си навирам сирене в ушите (като в "Ало,ало"), да стана да потанцувам в чест на Мишето! Нейният жребец беше там. Казва се Юри. И е доста нормален...за нея :D Доста са различни, с нея открихме, че е моя мъжка версия...да,ама не. Щото той слуша класика, свири на китара и е тренирал "паркур", пък аз...съм зле. Може би наистина противоположностите се привличат, защото Мишето е освен всичко, един от най-заклетите чалгари, които познавам! Е, как да не я обичаш?
Всичко добре, храна, пиене* (не сме пили алкохол! за притесняващите се...тоест аз не съм...много!) танци, снимки. Но трябваше да има и гаден момент, нали? Тук се вписа Монка с тъпата идея да ме омаже цялата с торта! Коса, дрехи, лице, нос! А аз кротко си седях и се смеех на тъпаците от съседната маса, които се бяха натряскали и танцуваха един с друг... What evsss... Ако се чудите, работата с Мишето и Юри стана...повече няма да издам! Засега...
                                     Монка                  Аз                        Мишето
                         Лина          Монка     Мишето       Аз
Сега ще се наслушам на нормална музика и ще изгледам едно филмче! Като доброто старо време!

1 коментар:

  1. Сладур, сладурани, сладки пандишпани. Аз имам любим цвят- бебешко ако:) Приблизително е като гуаното:))))
    Поздрави!:)

    ОтговорИзтриване