четвъртък, 25 ноември 2010 г.

Gosh. So much.

Хелоу, пийпъл! Ето и новата инфо за изминалите дни (2-3...кой брои?..) Както винаги причината да не съм писала, е че ме е мързяло...пък и по-добре така, отколкото да пиша за безинтересни неща. Сега, тайпвайки предходните думи, се сещам за отминалото контролно по бг с кексчето. Замисляли ли сте се, че като пишем, не се...ами,замисляме как трябва да се пишат (е, освен откачените "маймунски" думи като юрисдикция или контрареформация. (тва ми хрумна, малко е lame,ама...карай)
Днес с Ива и Васи бяхме решили да ходим в мола  на кастинг (само аз,де) за "Стъклен дом". Преди да се въодушевите-вие, фенове (акцентирайки върху Криси), не се стигна до моето прослушване, защото...ами,бяхме гладни, а опашката беше...ОГ-РОМ-НА. Но пък прекарахме едно час-два в книжарницата, окупирали секцията за бебешки книжки! Докато аз се озъртах наляво-надясно за някой, който може да ни снима и да използва този компромат, за да ни изнудва, Ива и Васи съсредоточено разглеждаха книжки от типа "Моите първи думи" или "Вече мога да чета". Прехвърлихме ли се на Дисни принцеси и Барби и приятели, и аз се предадох и с интерес нападнах пеещите книжки. Натискайки копче след копче, се върнах в детството си, но това вече е друга история. Важното е, че и Ива и Васи също се потопиха в детски спомени заедно с мен. Сега като се замисля, сигурно сме били ебати картинката-три тийнейджърки  радвайки се на говореща книжка за деца...колкото сестра ми! (За който не знае-да, имам сестра, тя е на 1 годинка.)
Та, така... хапнахме, полигавихме се, бих казала-доста удовлетворителен ден! (ха, видяхте ли-друга "маймунска" дума)

Урок на деня: Да се намираш в "небрано лозе" значи да си в безизходна ситуация.
Чао, или както казват в представлението "Двамата веронци", което btw гледахме вчера, БЕЙ БЕ!

П.П. Мише, ЧРД! Обичам те безкрайно! Поздрав с Тони Стораро-Милионерче! :D:D:D Не бе. Бъзик-с оная лигава песен от "Титаник", която пеем безбожно фалшиво!

1 коментар:

  1. иначе щеше да е яко, ако те бях видяла в някой епизод ^^
    с ключова роля!

    ОтговорИзтриване