понеделник, 22 ноември 2010 г.

Няма заглавие :D

В главата ми се ражда една малка историйка. И понеже не е много в моя стил на писане, само ще я разкажа. (защо?) Защото си мисля, че е интересна... Първо откъде ми хрумна-имам аз едно село. Там живееше пра-баба ми едно време, но откакто почина (не знам и аз колко години станаха), при доста странни обстоятелства, бих вметнала, не съм ходила там. Селото се казва Каменно поле и в нета съществуват доста интересни факти за "паранормални" действия през годините. Наскоро ми дойде на ума, че пра-баба наистина ми разказваше всякакви истории за "вампири", "върколаци", та явно от там още се се посяла манията ми по fangmen. ЧАК сега се замислям...и...хммм...ебаси якото ще е ако наистина ги има!!! В БЪЛГАРИЯ! Доста планове си кроихме с Васи да се съберем и да отидем там на палатка другото лято. Проблем е, че се стига само и единствено с кола, а и наште няма да ми дадат да пренощуваме сами на палатка. Така де, останахме си с идеята. Но да продължа към историята...
Преди около 100 години в селото изчезват първо добитък, после и малки деца. Предимно момиченца на възраст около 10 годинки. Може би е само измислица и фолклор, но може и да е истина. Оттук почва моята интерпретация на историята, чута от пра-баба ми. (е, тя беше малко по-различна, ставаше дума за "ергени", които всъщност били върколаци) Малко овчарче пасе стадата с баща си, но баща му заспива. Дълг на пастирчето е да се грижи за козите и овцете докато баща му спи, но изведнъж и него го наляга дрямка. Събуждайки се, откриват, че са минали няколко часа, а дузина кози и овце липсват. Връщайки се в селото се разгаря спор за изчезналия добитък и никой не забелязва, че децата, излезли на игра, не се прибират. Става въпрос за шест момичета и три-четири момчета. Изгонено от баща си в разгара на спора дали да се търсят козите, или не, пастирчето чува виковете на приятелите си откъм гората. Затичва се да помогне, но последното, което вижда е, че жени в бели рокли (може би е малко банално...) завличат приятелите му навътре в гората. Оттук има два възможни варианта:
1.след 6 години отново започват да се случват мистериозни събития, овчарчето вече е млад и силен мъж, но никой не му вярва за случилото се през онази вечер, всички смятат, че са били вълци. Момчето решава да открие какво се случва зад "синята порта"-заградено място, разделящо селото от гората, след като баща му изчезва по време на паша. Ще открие ли мистерията зад изчезващите хора? Ще разбере ли какво се е случило с приятелите си? Ще срещне ли момичето, което е обичал преди 6 години? А дали тя ще е същата??

2.след 100 години няколко приятелки (хаха, това ще се сме ние) отиват в селото, тъй като искат да разбулят истинността на цялата история (нали, на едната баба й й е разказала за случилото се едно време). Въодушевлението им не напразно,тъй като откриват, че цялото село е "златна мина" за паранормални същества. Ще оцелеят ли, опитвайки се да...оцелеят? Страховито гробище,стара мелница, урочасан кладенец, пещера, пълна с тайни и...още нещо.

Малко като Стивън Кинг се изявявам май? Останете с "Проклятието" by Радина Манчева. КОЯ ВЕРСИЯ ВИ ХАРЕСВА ПОВЕЧЕ? Leave a comment below, МОЛЯ ;SSS

3 коментара:

  1. Ради,
    втория вариант определено. И определено искам да осу6тествим плана някой ден. Кой знае може тази история да се превърне в мемоарите ни.
    Васи

    ОтговорИзтриване
  2. Радииии,
    аз определено съм за първи вариант! Второто ми звучи познато, а ако махнеш баналните жените с белите рокли на 1-вото ще е ТРЕПАЧ :Д
    Сори ако те поставяне в кофти дилема...
    Ива :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ot: Mart0

    Ami i 2-te sa qki nz izmisli go ti :D napravo nastrygnah ot istoriqta :P btw mojem da spretnem biznest ako stana rejisior :D

    ОтговорИзтриване