четвъртък, 18 ноември 2010 г.

Epic Fail

О. УаУ, наистина се осрах тоя път! Тази седмица, макар че минава бързо, нещо не ми върви! МОже ли, ама може ли да съм толкова проста, Саше?! Седя си и си зяпам листа с контролното по физика, и си седя...и си го зяпам... И после спрях да си го зяпам и започнах си зяпам навън к'во става!... Както и да е. :/
Необясними неща стават с мен. Нещо ми доскуча от живота, а доскучае ли ми-имам навика да правя глупости от...скука! Имам периоди на лоша и на добра скука. През добрата е супер-(пак да изтъкна) научих се да свиря на акордеон самичка, засадих чушки  и си ги отгледах, направих кекс (това всичко в миналото), но ООО, лошата скука само дето не ме е запратила в пандиза!
Какво интересно се случва напоследък? Моят полтъргайст явно има функцията да се транспортира в чужди домове, тъй като Ива претърпява някакви подобни на моите премеждия, но са в стил по-Самара отколкото "досаден призрак на мишка". Още, Мишето си е намерила някакъв жребец, който можел да свири на китара и ще ходят "на кафе". (или както аз обичам да  казвам: "Да пият сок в кафене") XD Друго, друго... с Васи се записахме към етническата група на евреите (проект по история) и сега се гаврим жестоко с амишите. Молим се по три пъти на ден  на "светата кокошка" и "светата Мука" и какво ли още не.
Общо взето ( може и да не ви изглежда като такава, но е)- скука!!!
А Кексче днес направо разбива! Ех, ако наистина беше кексче, бих...я размазала по някое паве!

Айде, със здраве! Ради :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар