четвъртък, 11 ноември 2010 г.

Ъъъъх!!!

Ааааа,не! НЕ НЕ НЕ! Беше ужасно...просто почвам да се убеждавам в силата на тъмното същество, обитаващо моята стая! Ето какво се случи:
Тъкмо по средата на моята жалка интерпретация на въпроса "Каква е разликата между републиката и монархията?" аз набелязвам нещо съмнително на едното ми перде. И понеже съм сляпа като къртица, решавам да си сложа очилата. И какво виждам! ПАЯК! Ама ОГРОМЕН, (щом  с мойто зрение съм го видяла, макар и като черно петно, правете си сметка!) Казвам ви-същинско дете на тарантулата! И отгоре на всичко-с кръст на отвратителното си туловище! КРЪСТ!!!! Да,снимах го, за да не ме помислят наште за напълно луда вече, но се се получи много добре снимката, защото ме беше страх да се приближа! Вижте сега-аз имам страх главно от две неща-паяци и нощни пеперуди (е, и жътварки, скакалци, пчели, оси и прочее, но ГЛАВНО от паяци и нощни пеперуди)! Получавам шокови пристъпи, честно! Веднъж бяхме на участие с трупата по театрално изкуство и с един Ники намерихме паяк в банята. И двамата ни беше страх, и аз грабнах една закачалка, а той-ютия (ЮТИЯ!!) и с дружни усилия стигнахме до вратата. Паякът беше изчезнал! Та, качвахме се в горната баня всеки път, нали се сещате а беше много по-малък от този сега!... Та, как се справих с "кръстника" (така го нарекох): Около минута след жалкия ми опит да го снимам взех решение да го елиминирам. Единственият проблем беше, че едвам мигах, та камо ли да мръдна, да се приближа и да го смачкам. (вие-природозащитниците...сорка, ама колкото и да ги обичате, точно този itsy bitsy може да ви сдъвче главата за закуска) Колебаех се дали  да не се обадя на тате да си идва по-бързо, но той има навика да не се интересува особено от моите "капризи", свързани с среднощни гризачи и паяци-психопати! Мама пък бе на английски и колкото и да ми се искаше-нямаше какво да направи по въпроса, така че стигнах до следното заключение: "Мутантът трябва да погине. Да чакам тате да се върне е прекалено много напрежение за живота ми, пък и като си знам късмета, "кръстникът" ще да се е скрил някъде в момента, в който тате нададе боен вик с боздугана."(момент на следшоков идиотизъм...продължаваме) Взех решението "сега или никога" и измислих вариант-ще го засмуча с прахопищялката! Донасям я аз-очите ми на мишената (ако не бяха, щях да видя, че е включена и нямаше да изпища когато изръмжа), надявам се на чудо, миг за молба към...който и да слуша ииии....ЗАСМУКВАНЕЕЕЕ! Да,спасих се, но има един проблем... Все си представям как чудовището излиза от гърлото на прахосмукачката и запълзява разярено навън...да снесе яйца в ушите ми докато спя. Или да ме увие в паяжина и да ме изсмуче! Нищо де, поне прахосмукачката е сложена в спалнята на наште, та те ще са първите потенциални жертви и по писъците ще разбера, че е време да се омитам!... (майтап,бе!)              (?ДАЛИ?)

Умна мисъл на деня: "Сещате ли се когато намерите малко паяче на някоя стена и някой ви каже:" Ооо, това значи, че ще имате гости от чужбина!" Е, не ги слушайте тези врели-некипели! Смачкайте гадината, защото след време "малкото гостенче" ще ви изяде главата!!!"
П.П. R.I.P. Кръстьо
Дано никога повече не се видим!

Няма коментари:

Публикуване на коментар