вторник, 9 ноември 2010 г.

Куик ъпдейт

Даа,дааа...знам,че не пиша, но то е защото както казах (или не съм, не помня) лаптопът ми реши да се прави на интересен (или по-точно зарядното), а тате на още по-интересен, мислейки, че проблемът е в самия комп (А НЕ Е!) и да го води на всевъзможни прегледи. Ами, добре, нека го води, но ще е хубаво и да го донася!!! Та, една седмица вече използвам един пра-дядо на моя лаптоп, който няма Adobe Media Player (за Васи-това значи, че не мога да гледам клипчета в youtube, vbox, та дори и facebook)!!
Тъй като продължавам да съм на запорошляка, не мога да кача и една проста картинка! Както и да е, решавам да пиша, тъй като направих откритие за себе си! Да, направих го в банята (too much info, знам, но ви въвеждам в атмосферата на откритието). Така...разбрах защо говоря на английски по начина, по който говоря! Ами, да! Не е от cartoonnetwork, както разправям на всички, а от мен самата! Истина е, че когато за пръв път се преместих в Разград приятелките ми ми казаха, че говоря смешно-по софийски. След близо няколко седмици, приятелките ми от София ми казаха, че говоря меко. Бях асимилирала и разградския диалект! Ето го отговора! Това откритие не беше толкова интересно,колкото си мислехте, а?

Та, сега:
1.нещо старо-искарах 4-ка по математика (това не ви учудва мисля аз)
2.нещо ново-искарах и първата си 6+!!! беше по химия и наистина ме зарадва...бях изгубила апетит към живота, но...мерси, химия!
3.нещо на заем-с Васи ще пишем история за любовта между български еничар (млад, силен, красив) и българска девойка от селото му, взета за жена на султана (на заем е защото...и аз нз защо...главната идея беше моя, но  Васи я разви, та затова)
4.нещо синьо-аммм...пффф...да, ами явно се изчерпах за тази вечер!

ЛЕка и мека! : Ради :Р

Няма коментари:

Публикуване на коментар