вторник, 19 октомври 2010 г.

WTF?!?

Какво се случва????
Или в нас има полтъргайст, или богърт, или дух на мишки (но това не обяснява всичко, случаващо се)!
1-во: Скрих някои неща от вас. Направих го за да не ме помислите за смахната, но вчера всичко излезе извън граници, плюс това реших, че отдавна съм минала "бариерата" и вие си знаете, че нещо не ми е наред...
КАКВО Е ВАЖО ДА ЗНАЕТЕ: Това, което ще ви разкажа сега не е за хора със слаби сърца (не че ми дреме-та аз все пак искам повече читатели, но съм длъжна да го напиша!)

Ето какво ме тревожи:
1.от няколко дена става нещо странно-чува се този шум като от дращене на нокти по паркет... Първо се чуваше зад гардероба в трапезарията и си помислих, че може да е мишка! Даже мама го чу, но не обърна особено внимание. Все пак накара тате да размести и-НИЩО. Нито дупка, нито нищо! А аз чувам как нещо се разхожда по паркета вечер!
2.банята се държи странно! минавам и изведнъж почва да тече вода от душа! Спирам го, излизам и-пада гъбата за баня! spookyyy
3.та, вчера вечерта, лягам си и-тва стържене до главата ми...оглеждам се предпазливо...и в тоя момент телефона ми звъни! Поглеждам-БЕЗ номер! Е, как така?! Вдигам-някой ми диша и не говори. Аз викам "Ало, ало!", затваря след 4 мин. Е, чашата преля! Отивам, викам бащата. Той нещо се ядоса! (И най-тъпото беше, че като ми влезе в стаята стърженето спря!) накарах го да спи в мойта стая ( и естествено той нищо не бил чул цяла нощ) Викам му : "Ами обаждането?" Той отвръща с презрение: "И на мен ми се обажда днес..." и аз WTF?! "Говори ли с който там звънеше?", той: "Еми, не. Тя връзката прекъсна, не успях да чуя кой е."
4. днес в училище разказ всичко на тайфата. Имаше разнообразие на погледи-от "ти не си добре", през "ходи да се прегледаш", "тва не може да е станало", "ебати смешката", та чак до "уау, страх ме е..."
Тръгнах да им покажа, че наистина са ми звънели без номер и скивам: позвъняването е станало в точно 22:33!!!!! Е... :x:x:x

Какво пропуснах да спомена-бащата обърна леглата отвсякъде и пак нищо-няма дупки, няма (с извинение) миши акита! А аз-аз съм хипер объркана... не знам да се плаша ли, или да се спукам от смях!... Просто не вярвам, че става! А то става!
Е, поне излезе едно хубаво нещо от цялата история-една интересна публикация!

Няма коментари:

Публикуване на коментар