понеделник, 18 октомври 2010 г.

Лигация

аз съм я рисувала!
Фазата ми на лигня официално свърши! Приключи я "час на класът" с темата за насилие и по-специално отвличанията на млади българки. Знам, че това трябва да е нещо като мой дневник, ала  за мен е нещо повече. Именно тук описвам мислите си всеки ден, а днес-те са окупирани от такива неблагоприятни ситуации!
Защо ме вълнува?- Ами, аз попринцип искам да уча в Англия, а точно там по някакви си данни е отчетен брой на отвлечени българки около 68% от всички, заминали. Това, че вашите близки, живеещи там, са добре, е въпрос на късмет. Всъщност, те може би не са добре, но вие не го знаете.
Обаждат ви се? Ами, как иначе няма да се притеснявате? Това е схема.
Ето как действат:
1.Имаше случай на момиче, около 15-16 годишно, заминало с нормални документи, всичко по реда си, в програма за обучение в Лондон. Всичко наред, но след една вечер с приятели, тя буквално е наврята в кола и откарана в частна собственост. Разбирате ли, "те" следят българките. Момичето в карано да проституира, но пък редовно се е чувало с близките си, като е трябвало да се преструва, че е добре, за да не им навредят в България. В последствие е била принудена да извърши убийство на клиент, да му открадне телефона и да набере полиция. Добре че е била умна и е знаела английски! Какво е станало с нея? Забременяла. На 16 години. От клиент. Починала при раждането. Бебето е било дадено за осиновяване.
2.Също така бяха дадени ситуации, в които нарочно забременяват отвлечените момичета и след това продават бебетата, а и органите им.
3.Мислите, че това няма как да се е случило? Или че е било твърде отдавна и такива зверости не съществуват днес? -- Гореописаното е станало миналата година.
Затова:
Въпреки че сте го чували по училищата, 1.не се доверявайте на непознати по-възрастни мъже (колкото и да са "готини") 2. проверявайте програмите, в които заминавате в чужбина (колежи, уроци, екскурзии) 3. НЕ си давайте документите на никой! (било то приятел на приятел, или самият приятел)  4. бъдете умна! (просто от предпазливост си "нагласете фраза" със семейството си) пр. Ако кажете нещо от сорта на: "Има много работа" , "Времето е много влажно"- някви такива, нека разберат, че нещо не е наред!


Съжалявам, че развалих публикацията, но това ме вълнува. И е наистина страшно! Пък и не бих искала нещо да се случи на читателите ми ;p Поне ще има да научите нещо и от мен!

Дума на деня: предпазливост

Няма коментари:

Публикуване на коментар