четвъртък, 21 октомври 2010 г.

Мистерията продължава...

Текааам, вие вероятно си викате: "Тва беше, всичко си е било плод на въображението на Ради" (и то какъв плод...), ала боя се, че се лъжете! Има още!!! (не знам всъщност дали искате да ви занимая с това продължение, но май стигнах до conclusion!)
Вчера вечерта входната ни врата се отвори, макар че беше заключена. Посреднощ. Как разбрах? Бях станала за вода, когато чух алармата да бипка. Точно когато бях станала, бе хора! И вечерта към 3 отново ми се дращеше и тоя път и ми се тропаше! Освен това точно преди час чух женски глас да плаче в трапезарията. Мама беше в хола, и когато изплашена, я попитах какво става, тя, естествено, не беше чула ни-що.
Та, заключението ми е, че някой/я (жена е, все пак) е умряла в апартамента ни и сега иска да й направя ритуал, в който да се помоля душата й да отиде на небето. Иначе ще продължи да ме тероризира. Ала на мен не ми пречи, всъщност е kinda интересно, пък и съучениците ми искрено се забавляват с моите историйки.
К'во друго?-Ами, нищо особено... Току-що се върнах от екскурзия, писах си малко в дневника (който Ива ми каза да спомена в блога си, че съдържа завещанието ми-за всеки случай...все пак призрака може да се разбеснее) и сега си лягам. BTW-дневника е скрит, и някои написани в него неща, са на Кхаликиански.
Лека и на вас! Дано сънят ви не бъде прекъснат от зловещи звуци!

П.П. Утре сестра ми има рожден ден! Става на една годинка! На кака буфтичака!!! {}

Няма коментари:

Публикуване на коментар