четвъртък, 14 октомври 2010 г.

Още нещо...

Забравих да кажа... вчера гледах "Затъмнение". ПАК. И мисля да прочета неземно любимата си сага за Еди. ОТНОВО. За...седми-осми път. Нищо работа!...
Тва показвала ли съм ви го?: (виси ми над леглото-ръчна изработка, затва е толкова грозно, не друго...
И стига съм се моткала, че имам да уча за поредното контролно по математика над неща, които са пълна простотия, и които НИКОГА, ама никога няма да ми потрябват!
BTW , липсват ми единствено мрачните следобеди в училище (5-6 клас) с последни часове изобразително... имаше нещо особено в атмосферата тогава... специален уют. А, и също "писмени-те упражнения" в четвъртъците. Такива готини текстове ни четяха... сега ни пълнят главите с глупости! Откъде-накъде Дон Кихот е оптимист??? Коя даскалка със всичкия си ще е толкова далеч от истината?? Не, аз просто се паля. Нищо лично, кексче (класната)....

Новина на деня: Кики ПАК се сърди.
Бях си обещала да не го пиша, когато се случи, от риск да го види, но предпочитам да съм откровена. Пък и-крайно време беше...все пак са минали 3-4 седмици!

1 коментар:

  1. О. Обичам те <3
    Харесваш и Здрач!
    И колажа, дето си си го направила е много добре направено ;)
    И има публикация за мене!
    Ради, сериозно, обичам те отсега :р
    (ама въпроса е, че доста плаша хората с обичта си xD)

    ОтговорИзтриване