четвъртък, 14 октомври 2010 г.

Криси!

Вчера, късно вечерта, по не знам си какъв повод, реших да си проверя блога на айпода и...-О,чудо! Имах коментар! Оказва се, че блога не си го чета само аз :D , което за мен значи ужасно много! Все пак е моята рожба! Та, Криси се казва въпросният ми коментатор, който успя да ме докара до безсъние тази нощ! Мислех си какво да напиша, как да изразя благодарността си, без да съм откачено напориста и...ами, странна! (ако се досещате, нищо не измислих..) Реших да пиша на момента!... Кооолко общи неща имаме с Криси... не знам да се радвам ли, или да се взема в ръце, защото, освен всичко, нейният блог rules! Абе, хора, стига сте чели мойте драсканици и се отправете към блога на Чоки (Криси)... И btw ми фриенд чика, Фифи си кръщаваше котенцата Чоки. Имаше Чоки, Чоки две, Чоки три...Бог да ги прости... Ще се отплесна малко като кажа, че веднъж Фифи реши да си окъпе поредния Чоки във варела с вода на село...
Та, така за Криси (името й, между другото , ми е едно от любимствените- get it?>между любим и единствен-->тва е измислено от мини Ради, когато е била на четири годинки, така че не откривам топлата вода...)
И още нещо за финални думи: СТАВРЕВ Е ВЪРХА! Да живеят Ставреви-те са моите идоли! В древна България пра-българите са се кланяли на (уф, кво беше... Тангра?), съвременният Дон Кихот (или иначе казано crazy person) - Радина Манчева, се кланя на Тони Ставрев!

Няма коментари:

Публикуване на коментар