четвъртък, 7 октомври 2010 г.

Злополучия...абе, простотии в училище...защо ли ми пука??

EEeeeee, закво, За БОга, закво учих толкова вчера??? И се чувствах толкова добре!... Аман от учители значи... Това "кексче" (класната) е много интересен човек... Ма, не, то аз си бях виновна, де. Бях разбрала да пиша есе на избираема от три теми, тема, аз реших да бъде "Дай ми живот-дай ми свобода" по "Декамерон" и бях записала 2 листа да е гореспоменатото есе...а то било ДО два листа и в час вика да не сме писали фермани. Какви фермани, братче, аз цял ТРАКТАТ написах заради простотията си. И накрая ме досрамя да си го прочета. А тя взе че писа 6-ци на тея, дето си ги прочетоха. Абе, патка съм си, два часа ми отне вчера да я мъдря тая глупост... И после друго гаднярско нещо-имала съм петица по английски. Сега, обикновено това няма да ми подейства по никакъв, АМА по НИКАКЪВ начин, ала даскалката е нова и още от сега ме мрази. Само да видите как ме гледа в час. Ако можеше с поглед да стягаш някой в мислено менгеме, да съм станала на разпльокана солета!... И истината е, че почвам да се съмнявам в собствените си умения на английски език. А като се сетя как се окъках на входното по испански, не ми се живее...
Новина на деня: Боби е ЛАЙНО, а аз съм още по-голямо!!!

1 коментар:

  1. (Аз пък съм досадно и ще коментирам често)
    много е кофти, когато някоя учителка си е направила гадно впечатление за тебе :/
    Моята по физика ме гледа гадно, защото един или два пъти съм влязла в кабинета без да кажа "Добър ден"
    Трябва да се примири, моето поколение не се приближават към човешкия индивид ;д
    отплеснах се. както и да е.
    бту, ето моя блог (трябва да се прави реклама, все пак ;д) http://chocolatereflections.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване