вторник, 5 октомври 2010 г.

Нов старт на блога с простотия, без която просто не мога да мина!!!

Днес надминах себе си в простотията си!!! Вижте, бях си купила близалка (ягода беше) и измислих имена на няколко начина на близане. Етоо я и класацията:
1.ЦЕНТРОФУГАТА-въртиш си близалката отпред на устните (звучи смешно).
2.СТЕННИЯТ ЧАСОВНИК-както си я смучеш, с езика я таралянкаш наляво и надясно (като махалото на стенен часовник).
3.КРАТКА АФЕРА-близваш си леко и се отдалечаваш. После близваш пак :D
4.СПЪТНИКЪТ (лично ми е любимо)-близалката се върти около езика (над и под) като луната около слънцето, затова и аналогията със спътник.
5.ЗЪБОБОЛ-това е мързеливо близане. Близалката просто си стои в едната буза...и след малко време те заболява венецът.
6.ЕРЕКЦИЯ-малко нецензурирано, но...както казах вече-простотия... При тази поза дръжката на близалката е щръкнала нагоре в доста пикантно положение...
Сега, обикновено нормалните хора предупреждават за опасността на съдържанието на даден текс преди текста, за да може хората за знаят предварително... Аз, обаче, не съм нормална и злорадо ще ви кажа, че прочетеното по-горе ви е накарало значително да затъпеете!! И последиците се трайни. Вие ще се чувствате длъжен/на да предадете на приятелите си за позите за близане на близалка и така аз ще стана известна. Това целя! Е, честито!
(Сега сериозно...имам няколко неща за споделяне, но сиг не ви се чете повече, тъй че няма да ви тормозя,а ще лепна една снимка на детинщината си):









А сега на мен като детенце ( тогава съм била много по-човечна):

Няма коментари:

Публикуване на коментар