събота, 16 октомври 2010 г.

Просто размисли...

Дааа, скери мууви найт! След четири-пет часа всякакви филмчетии, съобразно с проваляне на всякакви рекорди на icy tower, аз найй-после се чувствам изморена! Вие си мислите, че петте часа безсмислени уроци по английски за сертификат са ме изморили?-ни най-малко! Аз такива неща ям за закуска. Сега, един час по математика обаче ми действа от всякъде!..
След One Missed Call още ми е странно, че може да има такива деца-съдисти. И ми е най-мъчно за котката Луна, която детето-съдист удави в езерцето.
А аз не съм ли най-тъпия тийнейджър на земята?! Наш'те ги няма, няма и да ги има до утре вечерта, а аз (като пълен олигофрен, I may add) цяла вечер си...лежа в кревата и гледам филмчета...
Ден след ден се убеждавам в глупостта си. И като казах убеждавам, Мишето е намислила план за действие по случай рождения си ден...само след 1 месец. САМО. Но пък вече го е измислила.
Та, нейната мъдра главица е решила да прекараме нощта в празен апартамент (ние двете и няколко гости). Разбира се, техните няма да знаят нищо за това ни начинание (шшшт, тихо!).
Аааа, да. Също гледах и "Queen of the damned" ( тва за пореден път) , черпейки идеи за първообраза на Еди. Тоест за самата идея Еди. Лестат е як. (Еди е по-як, няма нужда от коментар).

Въпрос на деня: "Забелязахте ли наболия мустак на Тейлър Лаутнър в "Затъмнение"?" И после ми кажете, че го харесвате?!? (те и бакенбардите на Едчо не са първа хубост, де)

Няма коментари:

Публикуване на коментар