понеделник, 21 юни 2010 г.

Random..

Време е за ъпдейт по моя живот... На дали сте се питали какво става с мен,де ;ppp Кики реши да ми говори отново. Хайде, залагайте-колко време ще ми е фр този път? Аз казвам, че до края на седмицата пак ще си измисли нещо, за което да ми се разсърди...но явно такива са ни отношенията love-hate. На нещото по логика имам 5, и госпожата не знае защо... ( и аз така и не разбрах каква ми е грешката), но все пак е решила да ми пише 6 за срока и за годината. Хах, надали ви е до моите зубърски истории :D Дообре, тогава ще разкажа нещо по-накратко за уикенда ми.
Бяхме на Правец, щях да се срещам с Миша, но валеше. С леля играхме шах. Първата игра ме преби напр за десет минути, но втората игра беше моя. С майка не сме се виждали... Ходих на "Сексът и градът"-якооо.  Бих отишла пак, въпреки че има някои недовършени сцени и няма голяма кулминация. Първият филм-определено по-добър. Вторият-радва.
Загубих си късметлийското пръстенче от Англия (наистина вярвах, че ми носи късмет). Минута мълчание.
Фраза на деня:
Чали као. (На Калин-езикът значи Чао, Кали)
Моето чао звучи така: Чади рао.

Няма коментари:

Публикуване на коментар