събота, 26 юни 2010 г.

Два вълшебни дена!

Предполагам е време да ви кажа какво толкова правех последните два дена...защото е интересно!!..
Вчера, например имах свръх енергия и си навлякох широка тениска, суичър, бейзболна шапка и кецове и... ходих на разходка в Борисовата градина...
Седнах на една затънтена пейка и си писах в "черната тетрадка" - а.k.a. дневничето миии (happy). После седнах на друга пейка и четох книгата от Васи (кой да знае,че висящите градини на Семирамида са в пещера...). Огладнях и си купих лилаво корни (любимото ми) и сок от вишни.. BTW има едно местенце, където продават черешова нискокалорична кола и "доктор пепър"-неща, които пият в америка, а в България не съм виждала изобщо...
А пък днес бях на шопинг:
-блуза и син шал от индийския
-книгата на Ст.Майер за Бри (inlove)
-пръстенче от "ЯКО"
-дънки
-джапанки
-още един шал (сив)
-гривна (тъмно кафява)
-и кулминацията на деня
:
ПРОБИХ СИ УШИТЕ НА ТРИ МЕСТА!!!
тоест на лявото дупките са две...
Почти съм готова за лятото!!.. Има тооолкова много неща и емоции да ви опиша...но...не ми се пише, честно казано...
Ще ме прощавате! А btw-Цура има две нови рецепти за вас-френска лучена супа и сладки от мюсли, но за това-някой друг път!

Няма коментари:

Публикуване на коментар