вторник, 29 юни 2010 г.

Завръщане...от екскурзия

Завърнах се от екскурзията до Банско...Беше много хубаво-така спокойно, без излишни алкохолни опиянения и простотии-само двайсетина млади хора, които се държаха зряло и изобщо не им беше скучно! Въпреки че превоза беше мноого мъничък (и шофьорът се казваше Първан-е,не е ли смешно?!), ние пак успявахме да разиграваме картите до предел, че или ти става лошо, или вече падаш от седалката да се чекнеш (защото как се играе с десетима души в маршрутка на макао?!!?)... Но хотела изобщо не ни разочарова-та вратите се отваряха със специални карти! Бързо-бързо си разделихме стаите (бяхме пет момичета в един апартамент) и се разхождахме из града..ядохме и т.н. Вечерта нямаше дискотека, както попринцип, а просто се събрахме (ест. в нашия апартамент, въпреки че този на момчетата беше доста по-хубав) и се разделихме на две групи-в едната стая-картоиграчите на "макао", а в другата-собствената ни дискотека (на коята аз и Еви бяхме звездите-той правеше движения, а аз ги копирах с точност за секунди и се получаваше сполучлив синхрон)... В края на вечерта се игра на...убиец (преди малко покер с истински чипове) и после аз предадох фронта. Стефи и аз си легнахме, макар в другата страя купона да продължаваше, нооо...си открих натрапник в леглото!! Ива се беше излееегнала хубавичко по диагонал, засичайки всякакъв път за действие (т.е.изритване) и "похъркваше" сладостно... Хм..накрая деляхме едно единичко легло, а Васи си спа като царче на спалнята оттатък!... Както и да е, важното е, че изкарахме супер, а има и много снимков материал:
Това съм аз и леглото, което деляхме с Ива.

Тук с Васи и Стефи правим балончета от балкона.

Бихте казали метъл-но аз имам впредвид " Rock and roll,baby!!!"

Ето ни и нас-основателките на Кхаликия в пълен състав-Ива,аз,Васи до мен и Стефи

Детска радост...

Очаквайте с нетърпение "новата" Ради от...някъде към средата на ваканцията ;p (Също и много скоро няколко рецепти от кухнята на "Да готвим с Цура")
Благодаря ви за вниманието!
Разкаяние на деня: Катестрофата, за която или сте чули, или нищо не знаете, стана почти пред нашата маршрутка-аз се избазиках, че човек с мустак е прегазил катерица и впоследствие измислихме какви ли не истории с тази моя лигня, но се оказа, че шофьорът на камиона, блъснал се в лека кола, е починал на място, и има дядо и внуче ранени...
Съжалявам искрено!

Няма коментари:

Публикуване на коментар