вторник, 15 юни 2010 г.

Принцът от зазиданата кула

Тааа, това точноо не ми харесва особено, но реших все пак да го постна, защото просто искам да си го имам тук!... (Хах, мерси все пак ако решите да го прочетете, а още повече ако го харесате)
Представям си те гледащ от последния етаж .

От малкото жълто прозорче с решетките.


И всяка твоя въздишка влиза в капчука

...и се спуска до мен.


Представям си как мъката, когато си тъжен,
се всмуква през жълтата стена и я боядисва в сиво.


И сивото плаче.


Но когато ме гледаш, онази жила на врата ти бие с ритъма на капчука.
Аз искам… искам…да я докосна с ледени пръсти и да се стопи под допира.


Когато те няма, аз пак те виждам. Затворен в крепостта на желанията без изход.
Бледостта на кожата ти ме привлича. А под погледа горят на клада звездите.

Представям си,че си студен, но париш. И сладък на вкус, но ако опитам -ще заболи.

А можеш ли да говориш, принце от зазиданата кула?

Пишеш ли за мен, както аз пиша за теб?
Или просто гледаш? Аз нямам против.

Усмихвам ти се.

Капчука погълна поредната въздишка…

 
 
А иначе ЕМИСИЯ НОВИНИ: (тука си представяте рингтона на новините по радио Хоризонт)
 
-днес ми излезе херпес от дясната страна на сгъвката на устната. Заподозрени:
*прасковата от училище
*ягодите в нас
*черешите в нас
*притеснение от интервюто в радиото
(има ли нужда да казвам, че си сложих бяло лекарство и всички ми казваха,че нещо съм се изцапала)
-мятах медицинска топка (6м като трябва да се метне 7---Ели направо ни учуди-метна я на 9 метра и половина... :х)
-поливахме се с вода навън (аз спечелих "мис мокра фланелка")
-правихме контролно по химия (абе, защо се свързват атомите?? всички са писали различно)
-ще ламинират грамотата ми от радиото и ще я сложат на витрината с грамоти в училището (тоест на-дали ще си я видя отново)
-официално се признавам за тъпа по математика (е,не знам как ми я писа тая шестица госпожата!!)
 
Послание на деня: Честит рожден ден, Ири!!! от всеее сърце ти пожелавам всички онези ценни нещица, които те правят истински щастлива! (тука си представяте как звучи мелодията на Happy Birhtday-не оная българската циганската!)

Няма коментари:

Публикуване на коментар