събота, 13 март 2010 г.

Birthday list- напоследък

Какво ново от мен? Знам, че не съм писала от много време и  нямам оправдание, честно казано... има какво да напиша, просто някакси не ми се пишеше... често става така - да загубя интерес към нещо толкова важно за мен-моят блог.
Ето списък с нещата, които съм пропуснала да ви кажа:

1.ходя на танци с Ели (от класа) и...ми харесва, но трябва да наваксвам, защото съм най-новата и бавно асимилирам инфо, та камо ли движения.
2.вманиачих се на тема "Грозната Бети" и изгледах всички серии в ю-туба ( :D), а после се оказа, че са го свалили от ефир и бях много разочарована.
3.ходих на олимпиада по биология и се класирах на втори кръг
4.супер, ама той се пада тъкмо когато щях да си празнувам рождения ден
5.значи няма да мога да си го празнувам съботата... (ядосах се, но ми мина)
6.имам да пиша разказ за Втората Световна война, а не знам какво да напиша....никога преди просто не съм се чувствала толкова безпомощна пред тема...
7.споменах ли, че крайният срок е понеделник, а който не го предаде ще получи 2-ка??
8.тъй като рд-то ми наближава, реших да направя списък с неща, които искам да получа, но най-вероятно НЯМА да стане
Ето ги и тях:
-ел. одеяло;
-калъф за лаптоп;
-калъф за очилата (тъй като Кики и Калчо ми го налепиха с дъвка с косъм);
-диктофон (розов за предпочитане)
-ел. четка за зъби
-лепенка на мечо пух за лаптоп и мишка на мечо пух (видях ги в Office One)
-тренировъчна топка (от онези големите за коремни преси)
-раница (нооо аз да си я избера)
-зарядно за iPod-a ми
-несесер
-преса за коса (2 в 1-за изправяне и къдрици)
-черна метъл тениска (за тренировки, няма значение групата ;p)
-калци за ръцете и краката (не черни)
-часовник за ръката (бял с голям дисплей)
-гривна с пеперуди.

Има и други сигурно, но не мога да се сетя.
Хаааааааааааааа, много ми е тъпо...

Няма коментари:

Публикуване на коментар