неделя, 21 март 2010 г.

Няма заглавие

Здравей отново, блогче мое!!
Лежа си аз в леглото и се чудя какво да  правя с новия ми лаптоп и тогава се сетих, че не съм писала какво е ставало през последните няколко дена!! Ами, добре тогава, ето как ми започна рожденият ден- станах по-рано и от наш'те и мама ме пресрещна сънена в кухнята да ме поздрави, после се облякох и Румен ме закара на училище като в колата ми се обадиха от bgradio да ми честитят официално от негово име!!!! Беше сууупер, защото много харесвам Симо и Богдана (особено Симо) и имах шанс да си говоря с тях по телефона. В училище всичко си беше по старому, Ива, Васи и Стефи  ми подариха мъничко плюшено мече, което тооолкова обичам! А Кики си го кръсти Кикчо. Бих му сменила името, ако това не му подхождаше толкова много и против на всички изказвания, не съм го кръстила аз-на Кики, а тя на себе си!
Черпих с бонбони, разбира се. Михов ме целуна (по двете бузи) -тва е оня страшния по история, за който имах кошмари :D , госпожата по биология и тя ме целуна... и такаммм.
После в нас като се прибрах, с наш'те отидохме да резервираме места в ресторанта за Неделя (тоест днес) и аз ги изкарах малко по-малко деца, отколкото са всъщност, така че Румен може да ми се разсърди, но трябваше да поканя още две момичета, благодарение на Калчо.
Вчера беше мн яко! Сутринта бях на олимпиада по биология втори кръг (който иска, може да я разгледа на mon сайта), после с мама се видяхме с кумата (на леля и мой компаньон в пътуванията до Англия) и нейния възлюбен Пело (да,знам,странно име,но е от Петревене).
Знам, че тези ми дни звучат доста повърхностно и постно и точно затова не съм и  писала, но смятам, че блога ми е за това-да показва различните ми лица в различните ми настроения.
Така че-днес, след партито ще пиша пак, за да разберете как е минало.
xoxoxox

Няма коментари:

Публикуване на коментар