неделя, 7 февруари 2010 г.

Корабче на надеждата

Еееей! Тъкмо се бях отчаяла и се появи нещо като сламка, за която да се хвана-шамандура, с която да стигна до брега! Оказва се, че има вероятност Лина, Монка и Миша да ми дойдат на гости в София-в нас! И още по-добре-наш'те няма да ги имааа!!! Това най-вероятно ще се състои (ако ги пуснат, де) в Петък и Събота!!! Ще докладвам какво се е случило, но Лина вече ми каза, че я пускат, така че съм на седмото небе (засега). Проблемът ми е Миша... Трябва някак да убеди техните, а ако стане, най-вероятно ще ходим на кънки на лед, така че-който иска да види ПЗК на живо и да се запознае със знаменитости (т.е. ние), моля да заповяда! (Часът и мястото ще ги кажа допълнително). Ох, само да не се провали, защото съм на ръба на разума си и простоооооо не издържам някакси вече (не знам точно какво). Как чакам да ми кажат новините и се надявам от все сърце.... Помислете си само колко снимков материал ще има за блога после... и шантави историйки! Дано стане!...

Няма коментари:

Публикуване на коментар